Avatar: The Way of Water | Officiële trailer | 20th Century Studios NL

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het is niet ieder zijn smaak, maar ik kan niet wachten om de volgende film in goede kwaliteit te kijken.
Momenteel alleen nog te zien in een cam-versie via Kodi.


Avatar
 
Tevens ook meteen de nieuwste films die we in 2023 mogen verwachten!
Upcoming movies
 
Momenteel alleen nog te zien in een cam-versie via Kodi.
Momenteel ook al enkele dagen gewoon te zien in origineel formaat in de cinema.

Voor sommigen is dan ook nog het voordeel dat je deze in 3D kunt gaan bekijken.
Naar wat ik er van gehoord heb is er in deze film veel meer gebruik gemaakt van 3D effecten t.o.v. de vorige film en voelden kijkers zich echt in de film mee gezogen hierdoor.

V.w.b. de minder legale kijkwijzen zal het nog even duren voordat er fatsoenlijke kwaliteit (bijv. BR-Rip) te krijgen is. Maar het is de moeite waard om cam en telesync deze keer te negeren en te wachten op iets wat van retail afkomstig is.
 
Ik wacht altijd tot er een 1080p versie is met een goede kwaliteit subs!

Maar films als deze is de moeite waard om in de bios te kijken. ;)
 
Geef mij de bios maar! De ambiance en de belevenis/gezelligheid is thuis lastig te creeren..
 
Helemaal gelijk in DrZ, daarom gisteren met de vrouw ouderwets naar de bios geweest om deze film in 3D te bekijken.

B.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Voor mij is de versie in de bios ook de beste keuze.

Ik zou hem dus graag daar kijken, maar een film die 3½ uur duurt met 10 minuten pauze, is voor mij helaas geen optie meer met mijn versleten rug. :rolleyes2:
 
Oke, ik weet niet wanneer je voor het laatst naar de bios geweest bent maar de tijd van de klapstoeltjes is al lang voorbij, mag wel zeggen dat de stoelen nu best comfortabel zijn. En ook voor je hapje en je drankje hoef je niet meer op te staan, elke stoel heeft een qr code, je scant de qr code en typt je bestelling in, betaald keurig netjes met je betaalapp en binnen een paar minuutjes komt een lieftallige jongedame je bestelling brengen. Je hoeft ook niet met je glaasje bier en bakje popcorn op je schoot te zitten want die zet je keurig netjes op het plateautje voor je stoel. Voor mij was het ook weer een tijdje geleden dat ik in de bios geweest was, maar moet eerlijk zeggen vond het toch wel weer leuk. En Freggeltje bij Breepark in Breda heb je ook de mogelijkheid om voor luxere stoelen te kiezen dus misschien dat dat een optie voor jou is
 
Laatst bewerkt:
@boets. Wij komen regelmatig in de bioskoop hier in de regio, en dan meestal bij Kinepolis Breepark in Breda. Gratis overdekt parkeren, en voldoende invalide paarkeerplaatsen daar. De Mac, en Happy Italy zitten om de hoek...


De kwaliteit van de stoelen of speciale plekken daar ligt het hier in niet aan, maar ik moet écht regelmatig even gaan staan of een stuk lopen, anders is het gevoel in mijn onderbenen helemaal weg. ;)

Thuis kan ik de boel even een minuut of 10 op pauze zetten, en dan wordt er intussen een kaasplank of bitterbal klaargemaakt.

Het is niet anders, dus van lange films daar genieten wij, en de buren hier thuis van. :biggrin:

Een hapje en een drankje dat doen ze volgens mij niet bij Kinepolis of Pathé in Breda, maar wel in Etten-Leur.
 
Afgelopen weekend I wanna dance with somebody gekeken, was een mooie film over het artiestenleven van Whitney Houston.
 
Binnenkort de digitale release Avatar, Amerika 28 maart.
 
De film is inmiddels al overal te downloaden dus ook in 4k!
 
Let wel even goed op de kwaliteit, wat ik hier zie is nog niet al te best. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan