Opgelost Beeld verschoten

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Het beeld is naar rechts verschoten als ik wil internetten.
Nu kan ik niet bij instellingen komen.
Het schuiven naar rechts wil wel maar naar links de laatste 2 cm niet.
 
maximaliseren wil wel?
 
Zo kan je het ook noemen.
 
?
dit volg ik even niet
je beeld van je browser is naar rechts geschoten
verschuiven kan wel en dus is dat venster niet gemaximaliseerd naar mijn idee.
als je edge gebruikt kun je boven in (waar je hem versleept) ook met je rechtermuis knop maximaliseren doen lijkt me
dan zou je weer bij de instellingen moeten kunnen.
en als je dat venster maximaliseert kun je ook zien of er iets anders op je scherm staat
 
Ik kan het beeld wel naar rechts en dan ook weer naar links.
Het bureau blad staat goed maar het internet blad niet.
Wil niet ver dan 2 cm van de kant.Nu kan ik niet bij instellingen.
 
Welke browser is dat? Zie je wel nog de bovenkant van de browser? Zoja, dan kun je hem daarmee naar links verslepen.

Anders even met ctrl en - (dacht ik) kleiner zoomen, dan lukt het misschien wel.
 
Microsoft edge windows 11

Dat is de standaard browser.
Ja ik kan de boven kant goed zien. En de bovenkant is ook bewoon beweegbaar.
Kan ook een foto proberen te maken.
Maar dat wordt niet eerder dan vanavond.
Ben het eten aan het voorbereiden en dat duurt wel even.
Ben gisteren flink door mijn rug gegaan en kan maar amper staan en zitten arme ik.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik het weet en zeker met Edge, kan je bij elke browser als hij buiten het beeldscherm komt 2 x op de allerhoogste balk klikken en als het goed is zal de browser zich dan weer naar het standaard formaat herstellen binnen het schermformaat.

Schuif ik de browser voor de helft buiten het beeldscherm en ik klik op die bovenste balk dan komt hij netjes in het standaard formaat terug.
 
als je edge gebruikt kun je boven in (waar je hem versleept) ook met je rechtermuis knop maximaliseren doen lijkt me
dat is dus de andere muis knop als die je normaal gebruikt
 
Voor zover ik het weet en zeker met Edge, kan je bij elke browser als hij buiten het beeldscherm komt 2 x op de allerhoogste balk klikken en als het goed is zal de browser zich dan weer naar het standaard formaat herstellen binnen het schermformaat.

Schuif ik de browser voor de helft buiten het beeldscherm en ik klik op die bovenste balk dan komt hij netjes in het standaard formaat terug.
Dat was de oplossing Parabolica .
Daar kon ik naar maximaliseren. Dank.👍👍
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan