Betrouwbare site?

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ik probeer 'n filmpje te downloaden van: filestube.com. (niet te verwarren dus met youtube!!)
Maar waar je ook op klikt, d'r komt altijd 'n .exe file te voorschijn.
Maar niet doen of kan 't van deze site geen kwaad?
Heeft iemand enige ervaring met deze site?
 
Nee daar heb ik geen ervaring mee, maar .exe files downloaden lijkt mij geen slim idee, je weet niet wie het er opgezet heeft.
 
Die Norton check is voor de site zelf en kwaadwillende scripts die hij zelf verspreid. Dat is niet geldig voor bestanden die je er zelf kunt downloaden dus daar heb je niets aan.

Ik heb er wel eens wat van proberen te downloaden. In 8 van de 10 gevallen een virus. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je probeert te downloaden, in mijn geval waren dat sleutelgenerators.:)

Anyway, een .exe zou ik sowiezo niet vertrouwen. Als je een van de beste virusscanners hebt (zoals Avast momenteel) dan zal ie vermoedelijk tijdens of na de download gelijk aanslaan.
 
Een .exe nooit vertrouwen.
Het risico dat je hem per ongeljk opent is gewoon te groot.
Daarom zitten ze meestal in een rar of zip met een txt erbij wat het is.

Als je hem toch wil hebben, dan downloaden en niet openen.
Maar naar bv virustotal downloaden en laten scannen.
En zoals BT opmerkt zal in de meeste gevallen er rotzooi inzitten.

Grtz.
 
Nee van 'n .exe blijf ik in principe af, maar onder het mom: "Nee heb ik", dacht ik, ik vraag eens rond.
Jammer dus, geen filmpje dan.
OK , voor zover bedankt.
 
Ik kreeg 'n dringend verzoek van Norton AV om te stoppen met al duistere sites te bezoeken; hij kreeg er het rambam van.
Ik was dus op zoek naar de film Grand Isle uit 1991 met Kelly McGilles.
Is er iemand die weet waar die te halen is?
Ja die bolle.com ken ik (lol.)
 
Ik zou eens op usenet snuffelen of anders op bittorrent sites.
Of je moet geluk hebben dat een van onze leden zo stout wil zijn (als ie hem heeft), voor hem voor je op usenet te zetten.:)
 
Eh ja. mijn volgorde van zoeken is: Spotweb dan Binsearchinfo dan Pirate bay en als dat uiteindelijk niets oplevert Google, maar als je daar de naam van de film intikt met +download of +torrent, dan beland je toch vaak op die duistere sites.
 
Oeps, betrapt.
D'r blijft ook niks geheim op dat pokke net.
 
HAHAHAHAHA!:biggrin::biggrin::biggrin:
Uitstekend speurwerk Hangslot!;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan