blauwe tita defect?

A

apkay

heb een blauwe tita gekregen van iemand,deze wordt niet meer herkend.

vind geen os en geen atr.

zijn er mischien reanimatie proggies voor?

 
Bij de slovak stond op 15 mei een reanimatiefile voor de titanium, wel in 't oost-europees, dus weet niet of ie werkt.

 
helaas,heb um maar daarmee kan je een fun eeprom hex op de tita zetten

heb ut wel geprobeerd maar daarmee krijg ik de kaart niet mee aan het lopen?

ook niet daarna met titanium progger 1.10.

 
er wordt gesteld (Dudez) dat je middels de volgende truc hem weer tot leven kan brengen.Je hebt daarbij wel een goede kaart nodig.Deze breng je in je programmer tot aan het punt waarbij het progje (1_10) vraagt of je er zeker van bent dat het de nieuwe OS moet aanmaken en dan verwissel je de goede kaart voor de "dooie".

 
helaas werkt ook niet had het gevonden.

maar lees ook dat er mischien een fuse is doorgebrand,waardoor je er niet meer in kan?

dit zo "kunnen" komen door false soft?

 
Dit gevonden op bij tonydoe het zal misschien helpen

Nice story, if people now start wars between em all regarding $$$ & €€€, on your behalve, that's rather pathetic. Well I've looked into the matter, I deliberatly destroyed some cards with the code and revived them. I have seen no answer yet from the fabricants, but you can restore it with a chipdrive and the free trial software on http://www.chipdrive.de/cgi-bin/edcstore.cgi . With this software you are able to wipe the entire flash from the cards and start over again. You will need some power-tweaking, but at least your card is not subject to your trashcan. Microsoft (our great friends, uche uche) have a complete section on chip programming too. Go check it out on their website.

Enjoy the hobby, cheers,

Fx (aka FiloFx)

FiloFx@hotmail.com

 
Nee helaas heb al van alles geprobeerd.

als de pic in een loop zit? zal het wel lastig worden

dan maar ff kijken of er een layout komt voor een pcb.

is mischien een beetere oplossing.

 
Hoi Apkay,

Ik heb je net een mailtje gestuurd met mogelijk een oplossing voor je tita.

Groeten,

Salu2

 
bedankt,maar die had ik ook al geprobeerd.

ik heb helaas geen 3.68 kistal in mijn phoenix.

dus daar eerst maar eens aan sleutelen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan