Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
In de winter notabene? Wat een mafklazen. Is dat alleen Essent of is dat in opdracht van Enexis? Want als het Essent alleen is zou ik eens gauw van leverancier wisselen, Essent is sowieso duur.Essent wil in de winter maanden hier de boel af en toe plat leggen.
hoofd zekeringen er uit en klein aggregaat er opIk heb een warmtepomp, zonnepanelen maar als ze de prik er af doen wat moet je dan.
Mijn advies wat een stuk goedkoper is koop gewoon een noodaggregaat en als ze dan de stroom afzetten geef je gewoon een zwengel aan dat ding en gaan met die banaan. Probleem opgelost.Een accu slaat toch electriciteit op? Kun je dan niet in de winter de daarin opgeslagen elektriciteit gebruiken? Ik dacht dat die dingen daar juist voor waren.In de wintermaanden leveren je zonnepanelen geen fuck op dus zal je in de winter weinig rendement hebben van zo'n ding.
Ja zo'n accu slaat inderdaad elektriciteit op maar dan praat je over een opslag tussen de 3 en 20 kw (anders wordt het helemaal onbetaalbaar.)Een accu slaat toch electriciteit op? Kun je dan niet in de winter de daarin opgeslagen elektriciteit gebruiken? Ik dacht dat die dingen daar juist voor waren.
| Thuisaccu van 3 kWh | € 3.500 |
| Thuisaccu van 8 kWh | € 5.000 - 8.000 |
| Thuisaccu van 10 kWh | € 8.000 - 10.000 |
| Thuisaccu van 14 kWh | € 10.000 |
www.homewizard.com
Phoe is dat alles? Ik jaag er al 30 kWh per maand doorheen, dat schiet niet echt op dan en wat een geld.over een opslag tussen de 3 en 20 kw