Brabants Buske filmpje downloaden?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik denk dat het filmpje downloaden niet gaat lukken @freggel1.

Ik gebruik weleens het programma (app) Debut Video Capture en daarmee kan je een screen opname maken en opslaan.
Het is gratis als je kiest voor niet commercieel gebruik maar het heeft dan wel wat minder mogelijkheden.

Ongetwijfeld zijn er meer apps waarmee je video opnames kan maken van je screen. Je zou dan kunnen bekijken welke het beste resultaat geven.

Je zou ook kunnen vragen of ze jou een kopie willen sturen tegen een vergoeding zoals staat vermeld op hun website. Dan weet je zeker dat de kwaliteit goed is.
 
Dat wat jij nu schrijft over een kopie sturen had ik nog niet gelezen op de website.
Ik ga dat zeker doen!
 
Ik had het programma wel opgenomen maar inmiddels alweer verwijderd. :(
Maar wordt het Brabants buske niet meer herhaald?
 
Iemand vertelde me dat er ook een plugin in Firefox was waarmee je filmpjes kon opnemen.
Weet alleen niet meer de naam ervan.
 
Ik heb de filmpjes gedownload met DownThemAll , een plugin voor Firefox.
Je kunt 2 filmpjes downloaden, een ulq variant en een ehq variant.
Gezien de resultaten, staat ulq voor ultra low quality en ehq voor enhanced quality.
Je wil dus de ehq variant hebben, en wanneer jij het niet voor mekaar krijgt moet je het maar even laten weten dan regelen we iets dat jij je eigen tronie de hele dag op je 65" tv kunt laten pronken.
Het bestandje is 360 MB groot en als mp4 af te spelen met VLC.

Wel jammer dat de puzzel nu al opgelost is, omdat iedereen inmiddels al weet waar welke plaatjes staan.
 
Ik heb Omroep Brabant een mail gestuurd afgelopen nacht met het verzoek of het via We-Transfer kon, en vandaag heb ik via die weg een link gekregen, en de opname kunnen downloaden, een bestand van ruim 800mb, en van een goede kwaliteit. [gratis]
 
Ik heb de filmpjes gedownload met DownThemAll , een plugin voor Firefox.
Dat zal dan die plugin zijn waar ik het over had, maar ik wist de naam nit. Kun je ook hele films mee downloaden als het goed is van bepaalde sites. Correct?

Aardig van OB freggel1 dat ze je de opname via WeTransfer wilden sturen!(Y)
 
Ben nog even na gaan vragen voor de zekerheid. De kennis gebruikte de gratis versies van "Video Downloader Professional" en daarnaast "Ant Video Downloader", omdat die eerste niet alles kon wat ie wilde. Zijn dus ook plugins maar andere.
Misschien is dat ook nog interessant voor deze of geen om eens naar te kijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan