BT wat doe je me aan

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Elke keer als ik naar de onderstaande berichten ga........krijg ik problemen met je weet wel.
Poehee wat is ze mooi.
 
Ehmz... onderstaande berichten? Problemen met..... nee weet ik niet eerlijk gezegd. :confused:
Wat is wie mooi?
Waar hebben we het over, ik weet even niet wat je bedoeld.
 
Haha reclame boodschap.
Ik dacht dit ziet iedereen maar dat is dus niet zo.
Ik denk al 3 dagen een heel mooi meisje.
 
Ik niet.. Ik heb een prima werkende Ad-blocker…
 
Ad-blocker kan, maar we hebben hier geen storende reclame, alleen rechts en onder.

Ja @janblues dat reageert op waar je zelf normaliter naar zoekt, die kijkt naar je zoek- en bezoekgeschiedenis. Als je die wist heb je kans dat je iets anders ziet. :biggrin:
 
Ja weet ik BT want eerder stonden kleine auto's.
De auto van mijn vrouw stond op het punt de portemonnee te plunderen. Ik heb haar nu een aygo gekocht. Tweede hans auto's zijn duur dus het was wel even zoeken. Ik wil wil niet meer dan 3000 euro uitgegeven. Maar mijn vrouw heeft ook eisen. Km moet laag zijn niet te oud en moet er mooi uitzien. Na lang zoeken een gevonden 46000 km 2013 en 3000 euries betaald.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag haar alleen op de telefoon sad-ed.
Misschien heeft mijn vrouw er wel op gedrukt.
Zit regelmatig op mijn telefoon om dat die andere dan leeg is.
Ik ben zo lelijk en oud er is geen twintiger die op mij zit te wachten denk ik.
 
@ sat-ed, die heeft pas een andere auto gehad. Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria. Hiep hiep hoera. :auto:
 
dan blijft nog de vraag in deze zaak
waar komt dat mooi meisje vandaan?
@janblues is binnen kort jarig dus met de opmerking "misschien heeft de vrouw er wel op gedrukt" maak ik van 1 en 1 is 2
of is dat weer mijn zieke geest.. :rolleyes2:
 
een gevonden 46000 km 2013 en 3000 euries betaald.
Da's echt geen geld voor zo weinig kilometers. Normaliter liggen die Aygo's al snel boven de 3000 en hebben ze meer gelopen op die leeftijd. Netjes!

Waar dat mooie meisje vandaan komt is dan wel verdacht. Misschien heeft de vrouw niet gedrukt maar is Jan bezig geweest naast een nieuwe auto ook een nieuwe vrouw te zoeken voor erbij? :biggrin: :biggrin:
 
Ja die zitten tussen de 5 en 7000 ongeveer. Haar oude auto mocht ik daar achter laten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan