C+ Irdeto upt PMK's

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Ik krijg vanmorgen nieuwe pmk's over de hmk's. Dus C+ is wat aan het voorbereiden, zo lijkt het.

 
Nu wordt nieuwe key 08 gestuurd:

key08: de 6a 2a 45 d6 32 XX XX

 
Om ± 10:30 uur ging het beeld op zwart. Slecht uitgezocht trouwens. Het gebeurde precies tijdens het onderwerp over ADSL bij Tros Radar.

Mijn ene kaartje was vrijwel direct terug, maar mijn tweede kaartje (Multichoice) had er duidelijk meer moeite mee.

De eerste zat in een Nokia 9500 en de tweede in een Humax 5400.

In zijn eigen kaartlezer verdomde hij het. Ook in het Irdeto module kreeg ik geen beeld. In mijn Magic Module gaf hij binnen een paar seconden beeld. Daarna deed hij zowel in de kaartlezer als het irdeto module.

 
Draait nu op:

06: 98 09 7d 7a aa XX XX XX

 
zolang het daar bij blijft kunnen we in het Belgenland nog blijven kijken, dat wordt straks even loggen... das lang geleden :)

 
Maar binnen een dikke maand zal het gedaan zijn met de pret:-(

Na een vijftal jaar zonder kabel, zal ik jammer genoeg weer moeten overschakelen. Met pijn in het hart, want moest ik kunnen zou ik onmiddellijk het basispakketje nemen.

snik. snik.

 
Hoeft niet persé Wimpie. Indien je nog vlug van iemand een origineel ACS 1.2 irdeto1 kaartje kunt regelen, kun je nog een abootje op irdeto aanvragen.

Hoef je in elk geval niet terug naar kabel.

 
Als ik zo de taalstelling van wimpie zie, dan zit wimpie niet in nederland, maar net even ten zuiden daarvan.

Dat maakt het ineens een ander verhaal.

 
Hou er bij het regelen van een oude Irdetokaart wel rekening mee dat je daar zeker niet teveel voor betaald.

Ook de abonnees van de gratis zenders van het Irdeto pakket moeten de nieuwe kaart kopen. Je krijgt volgens enige bronnen alleen een bepaalde korting om de nieuwe kaart als je het servicepakket hebt. Maar dan nog moet je wel bij betalen.

 
idd MAS3, ik zit in belgenlandje...

ik heb zelfs een origineel wit irdeto1 kaartje liggen (acs 1.2 dacht ik)...

misschien kan ik ergens wel een Nederlandse satboer vinden die mij een seca2 kaartje kan bezorgen...?

 
Ook de abonnees van de gratis zenders van het Irdeto pakket moeten de nieuwe kaart kopen. Je krijgt volgens enige bronnen alleen een bepaalde korting om de nieuwe kaart als je het servicepakket hebt. Maar dan nog moet je wel bij betalen.
Dan vraag ik me af waarom ik op mijn kaartjes dan het settopbox pakket heb.

Je kan beter je kaartje kwijt zijn of defect raken, dan krijg volgens de regels van het settopbox pakket een nieuwe. Het settopbox pakket zou een soort verzekering zijn en een mogelijkheid om iets goedkoper te kunnen bellen.

Ik denk dat als we te veel bij moeten betalen, ik nog maar een DVB-T onvanger erbij neem van KPN. Dit is miisschien nog voordeliger ook. Ik heb dan in ieder geval meer zenders dan mijn huidige irdeto kaartjes.

 
origineel wit irdeto1 kaartje liggen (acs 1.2 dacht ik)...
Nee da's een acs 1.6, die met blauw Multichoice logo zijn acs 1.2.

Maar in principe maakt het niet uit.

Je zal wel een NL adres moeten hebben, dat is dan ook nog een bijkomend probleem.

 
dacht het is allang bekend maar er staat nog niks inmiddels weer nieuwe key's

0A: 80 22 68 BE 3B EE xx xx

0C: 26 7F B6 BA 68 0B xx xx

 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe het komt dat met mijn origineel wit irdetokaartje ik nog altijd gewoon updates krijg??? (staat alleszins niet op mijn naam, das niet mogelijk)

 
Hoeft niet persé Wimpie. Indien je nog vlug van iemand een origineel ACS 1.2 irdeto1 kaartje kunt regelen, kun je nog een abootje op irdeto aanvragen.Hoef je in elk geval niet terug naar kabel.

Heb er nog een stuk of 10....

 
hoi, de mannen

toch is het mogelijk een multichoicekaart die niet op jou naam staat om te ruilen voor een irdeto2kaart, volgens de c+winkel hier.

(blacktiger kent hem wel : F*nzo, was er ook op de satdag)

je moet wel een 3 maanden proefabo nemen op c+ rood/blauw en 16/9 voor 54 euro dacht ik.

ik heb het zelf in 2003 ook eens gedaan en tijdig opgezegd, kaartje werkt nog steeds op de NL- en commerc.zenders.

wel opletten om tijdig op te zeggen, 1 maand van tevoren en aangetekend)

hij heeft het al meerdere keren geregeld voor zijn klanten, dus moet werken.

franshals

 
Ja in 2003 schrijf je. Ben reuze benieuwd of het nu ook nog lukt. Wanneer heeft Fenzo het voor 't laatst gedaan voor iemand?

Een andere kennis van me heeft dat bij C+ zelf geprobeerd en jammer dan, ook niet als hij een abonnement op de premium kanalen wilde nemen.

Weer iemand anders kreeg te horen dat de kaart op iemand anders zijn naam stond en dat diegene al een nieuwe kaart kreeg toegestuurt.

Het blijft dus gewoon proberen lijkt me. Maar je kunt natuurlijk altijd mazzel hebben en als je het via de dealer kunt regelen is dat misschien wel handiger. Via een mij bekende dealer alhier lukte de truuk echter ook niet.

Ik weet wel dat je via die link van denktenk kunt proberen een abo te nemen, tenk heeft er zelf ook zo een nieuw abo op een oud kaartje kunnen afsluiten.

 
BlackTiger,

ik ga deze week uitproberen of het nu ook lukt om via Fenzo die MCkaart om te ruilen voor een Ird2kaart.

kost me wel 54 euro, maar dat mag de pret niet drukken.

volgens Fenzo lukt het ook met dat pakket van 6.95 eur/per maand, maar dan vallen er een aantal kanalen af aangezien die niet in Irdeto2 wordt uitgezonden.

en is dan ook beduidend duurder ( 12x6.95)

wordt vervolgd.....

franshals

 
Oke, ben benieuwd. Ik zelf heb voor een kennis ook een oude acs 1.2 opgegeven voor een gratis abo. Eens benieuwd wat daaruit komt rollen.

Dat is dus gedaan via de denktenk methode (om het maar even zo te noemen).

Zelf zou ik er gewoon een moeten krijgen want de mijne staat geregistreerd.

Ik zal hier jullie ook op de hoogte houden van de ontwikkelingen met deze kaart.

 
ik heb hier ook nog zo'n blouw kaart liggen die is ook geregistreerd

hoop dus dat ik ook een nieuwe krijg

maar van c plus heb ik nog niks vernomen

een wit kaartje heb ik ook nog die is nog helemaal nieuw met het formulier erbij daar heb ik ooit nog eens 200 gulden voorbetaald

en ik heb nog een blauwe uitgeleend die staat niet op naam

groeten herbie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan