C+ Vlaanderen

R

ruff rider

Een vriend van me heeft een abonnement genomen op C+ Vlaanderen (op de Belgische kabel). Nu ben ik gisteren wat aan't stoeien geweest met een goldwafer maar het beste resultaat dat ik kreeg was enkele seconden beeld en daarna alles zwart. Hieruit leid ik af dat de keys juist zijn. Iemand enig idee waar het probleem kan zitten?

Op het net staat ergens dat C+ Vlaanderen op 1 oktober zou overschakelen op SECA 2. Kan iemand dit bevestigen?

Greetz

Ruff Rider

 
Fout Canal+ VL zal voorlopig niet overschakelen op het nieuwe seca2 omdat ze nu al niet uit hun kosten komen met de nieuwe vartiant genaamd canaal digitaal vlaanderen .

Maar volgens mij omdat uw beeld op zwart gaat denk ik dat het iets te maken heeft met de bmp of bitmap daar moet iets veranderd worden denk ik groeten .

 
c+vl stuurt fake key's dus ff ergens andere filetjes afhalen...;

Trouwens je kan je bakkie ook omflashen naar Waalse Decoder en dan is dat probleem ook opgelost.....

 
Het zat hem inderdaad in de files. Deze waren niet attack bestendig. Ondertussen heb ik andere files gevonden en deze werken prima.

Dat omflashen lijkt me ook een prima idee, dat ga ik eens uitzoeken. Levert dit geen problemen op met de originele kaart?

Thx

Ruff Rider

 
ja , met originele kaart valt er dan niet meer te kijken...

wil je terug met originele kaart zien moet je hem terug omflashen naar originele firmware

Pm me ff please

 
Ik heb net een PM tracten te sturen maar ik kreeg de melding dat je brievenbus overloopt met berichten en dat mijne er niet meer bij kon.

Greetz

Ruff Rider

 
hehehe .. heb maar eens grootte kuis gehouden.......

Ik wist niet dat die box vol kon geraken...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan