canaldigitaal uitgevallen

D

dedoele

Wie kan mij helpen?

Ik heb door een vriend een canaldigitaalkaart laten meebrengen vanuit Nederland.
Ik heb die geactiveerd vanuit Belgie, online via de website van canaldigitaal.
Nu is deze kaart uitgevallen en heb ik uiteraard geen beeld meer, nu heb ik geprobeert deze kaart terug te activeren maar tevergeefs.
Wat moet ik doen?
Ik woon in Belgie, en ik ken niemand in nederland die mij kan helpen.
Weten jullie mij raad, ik heb gezien dat zo een abbonement set-top-box 2.5?/maand kost, ik zou deze willen nemen, maar hoe?

U mag mij een e-mail sturen of ge plaatst het hier.

groetjes,

dedoele
 
welke decoder/module,en welke software draai jij?
o ik lees het al (een humax vaci 5300 en ik heb een aston module 1.5 en een matrix module.)
probeer het eens met alleen de aston in de humax,dus mm er ff uitlaten.
en dan gewoon de heractivatie via internet aanvragen.
op ned 3 of rtl4.



mvg jaco.
 
jaco, ik steek deze modules nooit samen in mijn ontvanger, ik heb deze activatie uitgeprobeert zoals jij het zegt, maar tevergeefs.

groetjes,

DeDoele
 
krijg je als de activatie aangevraagt is,niet tezien "deze smartkaart is niet meer geldig".
of zie je een balk lopen?
in de aston moet het normaal geen probleem zijn.


suc6 jaco.
 
Is de kaart niet gewoon stuk?

Ik heb het ook gehad, en dat was omdat m'n kaart dood was.


G
 
Heeft je vriend ook het formulier ingestuurd of jijzelf?
Je kunt namelijk wel een kaart krijgen, maar aan een kaart alleen heb je niets, er zal een registratieformulier ingestuurd moeten worden met een NL adres.

Waarschijnlijk heb je dat niet gedaan, en in dat geval kun je de kaart eenmalig activeren maar als het registratieformulier niet tijdig binnen is, valt de kaart weer uit na korte tijd en dan krijg je hem niet meer geactiveerd totdat de registratie in orde is.
 
black tiger, zo is het gegaan zoals gij zegt, ik heb interdaad dit formulier niet ingevuld, omdat ik interdaad geen kennis heb die woonachtig is in Nederland.

Zodus, wat nu, is er ergens een e-mail adres te vinden van canaldigitaal zodat ik ter info een mailtje kan sturen.

Of is er een andere oplossing?

Groetjes,

DEDOELE
 
Ja een mailtje zal dan ook niet helpen, je moet alsnog het registratie formulier invullen op een nederlands adres en NL bankrekening daarna wordt je ingeschreven.

GR
 
Ja precies, dat is het inderdaad. Maar het is vaak genoeg aangegeven op de diverse forums dat er een NL adres nodig is voor die kaart.
Dus wie weet.... even rondvragen, misschien dat die vriend van je die je de kaart bezorgt heeft deze ook wel op zijn naam wil pakken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan