V.w.b. de support, graag gedaan. Maar het maakte me wel nieuwsgierig dus ik ben verder gaan kijken en heb vermoedelijk de oorzaak van het probleem gevonden.
Overigens heb ik me vergist, ik heb hem wel degelijk hier draaien. Maar dat komt omdat het ding CCcamInfo heet, terwijl als je in de plugins gaat kijken de benaming CCcam Advanced Menu en CCcam Adv. Menu Lite te zien zijn.
Het is bij mij niet zichtbaar welke versie het is aangezien er alleen staat: CCcamInfo by Greg.
Kan het misschien zijn dat je dingen in de CCcam config gewijzigd hebt? In de plugins directory staat een .sh en een .cfg bestand.
Het uitvoerbare bestand (het .sh bestand) doet het volgende:
Code:
Url="http://$user:$pass@127.0.0.1:$port"
Oftewel, het maakt verbinding uit met de eerder aangegeven variabele in de .sh file. En dat is de standaard telnet poort van CCcam, dus 16001.
Als je deze in de Cccam configuratie uitgeschakeld hebt of op een andere poort gezet of van een usernaam/wachtwoord voorzien hebben, dan zul je deze informatie ook in de .sh bestanden van de CccamInfo plugin moeten aangeven.
CCcam start overigens automatisch een server op poort 12000. Dit kun je uitschakelen door een commandline parameter of door in de oonfig poort 12000 te wijzigen naar poort 0. Dit heeft echter ook tot effekt dat CCcam Info geen contact meer kan maken en zelfs CCcam niet meer kan vinden.
En dat om dat CCcamInfo niet naar de lopende processen kijkt maar alleen maar probeert in te loggen op CCcam zelf via telnet.
Ik neem aan dat je met deze info weer verder kunt of weet wat er mis gaat?