Cerebro Kaart

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Collega's,

Je geloof het of het of je geloof het niet we gaan weer beginnen net als de wildcard er is weer een nieuwe kaart in omloop die Cerebo kaart genoemd wordt ....Je bent gewaarschuwd voor het aanschaffen van de kaart ik zal zeggen kijk er mee uit wat je mee aan begint je bent nu al gewaarschuwd als je opeens een verassing tegen komt de uplad site's zoals file voor Cerebo kaart dan weet je het ieder geval vanaf en dat je eigen niet afvraagt wat dat mag weer zijn voor verdere info http://www.cerebro.at/index.php

groetjes,
deliyurek007
 
Hoe is het mogelijk he... en geheid dat er weer mensen dat ding gaan kopen als je er straks weer 1,5 week mee kijken kunt.:biggrin:
Goed dat je even waarschuwt deliyurek007.
 
Geen dank Black Tiger ik geef het aan voordat weer ieder persoon weer aan gaat vallen op de kaart die weer een aantal weken gaat werken en dat is gewoon weg gegooid geld vind ik want in deze tijden kan je het geld heel erg goed gebruiken voor iets anders....denk maar eens aan sinterklaas en dan de kerst....maar ja ik geef het gewoon aan...

Ik kan niet over een ander persoon tuurlijk de budget bepalen het is alleen maar een warschuwing...en je weet na regen komt zonneschijn....

Groetjes,
deliyurek007
 
Is haast ook geen geld ?99,-

Was de Wildcard toch veel goedkoper.

Maar wie weet brengt de Sint nog meer van deze kado's en zijn het echte kaarten (lang werkende) waar we een ieder nog veel (lang)plezier van hebben.

Ik ben idd er bang dat het weer snel rijk en weg handel is.
 
Waar is de tyd gebleven,dat we zelf de kaartjes maakten?
printje etsen pic er op en gaan.
de cebrero is toch zonder loader,dus als ik het goed begrijp.
pic en eeprom solderen en proggen.
of heb ik het mis.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan