CHANGHONG UHD55D5000ISX of een Samsung?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.161
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Op zoek naar een nieuw speelgoedje, blijven we bij de bekende merken of nemen we eens iets anders? 

Ik kom nu dus Chanhong tegen, en tja de specs en de prijzen zien er aantrekkelijk uit... ( Pixmania: ?649,- )

Maar levensduur/service en wat al nog meer???

Heeft er toevallig iemand ervaring met dit merk? 

https://www.youtube.com/watch?v=8iPAg0WnCPY


Of gaan we gewoon via Marktplaats een mooi showroommodelletje opzoeken?
 
Wat maakt het uit, Freggel?
Wij hebben weer een bekender merk gekozen, en hadden binnen maand al reparatie.
Bij zelfde merk klanten-service aankloppen voor informatie over reserve onderdeel voor eerdere tv, werd niet eens op gereageerd....
Volgens mij zijn dit soort informatie filmpjes verkapte reclames, dus echt negatieve info zal men niet geven.

Bij aankoop moet je vanzelf op de centjes letten, maar moet je ook beetje geluk hebben. En dat zal zeker van toepassing zijn bij onbekendere merken. Moet je dat risico wel willen nemen voor pakweg ?150,-....

Wat betreft beeld kwaliteit kan ik zeggen, dat de 55 inch Philips van mijn zoon een beter beeld heeft, dan onze zelfde grootte Samsung. Prijs was ook nog eens lager, maar was aanbieding.
Gr. George
 
Zo zit ik eigenlijk ook te denken @Marie, maar ik zit met een beperkt budget op dit moment, en wil eigenlijk niet meer uitgeven dan ?700,- voor een andere tv.

Ik ben op marktplaats wel een winkel tegengekomen die showroommodellen verkoopt, en daar gaat veel af van de originele prijs...

Tja en je moet inderdaad geluk hebben, wat jij al aangeeft, de tv ( Panasonic Vi?ra ) die hier nu staat is volgens mij een jaar of 8 en heeft tot nu toe nog geen problemen gegeven, maar het klokje tikt.

Even afwachten waar de mm en bcc mee komen tijdens de kerstdagen.
 
Het enige wat ik mij afvraag is wanneer er massaal door de zenders overgegaan wordt naar dit formaat.

Of is het alleen bedoeld voor de illegaal gedownloade films waarbij je in de toekomst gepeperde rekeningen voor krijgt.
Overigens vind ik persoonlijk de plaat geen porum. Daarmee bedoel ik hoogte/ breedte verhouding.
 
Tja The Matrix, daar snijdt je een goed punt aan. Ik heb hier ook een 1080i TV staan, maar we mogen er al van uit gaan dat er zelfs geen 1080p uitzendingen zullen gaan komen.
Het hoogste is voor zover mij bekend gewoon 720p, in elk geval wel in Nederland. Gaat misschien nog wel veranderen als er overal glasvezel ligt.
[off-topic]
Miljaar een kennis van me heeft 1GB up/ 1GB down internet voor 45 euro in Enschede! En hier in Maastricht ligt nog niks GRRRR :grrr:
[/off-topic]

Dus zelfs dat gaat nog wel even duren, laat staan die hogere resoluties. Die zijn dus alleen te gebruiken films van media of gedwonload. Dus of je er echt plezier van gaat hebben is twijfelachtig. Dan kun je misschien beter sparen en nog even wachten, toch?
 
Idd. Wanneer krijg je bv een 4K uitzending te zien.
Duurt nog wel even denk ik zo, dus de meerwaarde zit in de proccesor van de tv en het aantal Hz
Zelf heb niet zolang geleden een Sony gekocht heerlijk tv waarbij je alles ook nog eens echt aan kan passen.
Ik heb hem bij een winkel gekocht in Rotterdam.
Niet bij het grote Correct of Foka maar bij Radio von Burg.
http://www.radiovonburg.nl/product/uitleg-afhaalprijzen
Hier hanteert men afhaalprijzen en ze zijn echt heel goedkoop, een collega haalde pas haar tv en het scheelde ? 400
Neem de proef op de som zou ik zeggen, kijk even wat jou droom tv kost op internet of winkel en bel naar het tel. nr. (zie website) max 3 tv's per keer
Het verschil mag je houden :biggrin:
Kan je gelijk een bakkie doen hier.

Oja ook gewoon de normale NL modellen en garantie.




 
@ nummer 10, prima tip  :klappen:

B.
 
Die winkel ken ik al @Nummer10, maar ik ben nog een leuke tegengekomen, eentje in Den Bosch. Die heeft showroommodellen en duikt ook ver onder de prijs.

 
Daar ben ik natuurlijk weer benieuwd naar......... Vertel?
 
hij adverteerd op MP onder de naam outlet4witgoed
 
Is wel b keuze en dat is bij die andere zaak absoluut niet het geval.
 
Morgen of overmorgen ff mijn fietsbanden oppompen en op weg naar bcc... 


Voor den deze: klik.

 
Ik zou toch maar ff bellen naar dat nummer in Rotterdam!
Met deze 2 tv's en dan ff kijken.

 
Misschien ook nog leuk:
http://www.gigaverkoop.nl/
 
Freggel ik ben daar geweest voor tv en sound van Panasonic ik kan zeggen perfecte zaak perfecte mensen die je helpen.
Zijn nog kundig ja het is een eindje rijden maar je kan ze bellen binnen 1 dag heb je alles netjes thuis.
Naarden Bussum bedoel ik he.
 
Allemaal bedankt voor het meedenken, maar Freggeltje is een beetje tot bezinning gekomen, en heeft vandaag besloten om wat kleiner en goedkoper te kopen, want er zijn ook nog een dames aanwezig die wat kerstcadeautjes onder de boom willen hebben...  Dat ritje naar Radio van Burg maak ik nog wel eens.

Onder het motto van "doe maar normaal je doet al gek genoeg" heb ik besloten om een Samsung 48 inch LED TV UE48J6200 aan te schaffen, en een Samsung Tablet voor de jongste hier.

Ben er zelf tevreden mee. ;)
 
ik heb me paar weken terug deze gekocht
http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/s-uhd-tv/UE55JS8500LXXN
wat een pracht ding.
 
Die series 8 van Samsung zijn best wel leuk, alleen hoor ik nogal wat negatieve berichten over curved schermen, met name de combinatie met ondertiteling schijnt niet echt fijn te zijn om naar te kijken....
 
Tech zei:
Die series 8 van Samsung zijn best wel leuk, alleen hoor ik nogal wat negatieve berichten over curved schermen, met name de combinatie met ondertiteling schijnt niet echt fijn te zijn om naar te kijken....

Grote kans dat bij de volgende generatie die opgroeit met TV die een curved beeldscherm heeft hun oogkast wat meer aan de zijkant van hun schedel komt te zitten, probleem opgelost. :) 
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan