Ik ben klant van Ziggo, en er is even iets wat ik niet begrijp?
2 Jaar geleden lag er een kaartje in de brievenbus waar op stond dat er een monteur op bezoek komt omdat ik via mijn verbinding een storing veroorzaak?
Ach laat maar komen dacht ik, dus het "stoute" boxje even afgekoppeld, en aan de slag.
Alles samen met die dame na gekeken, en waar nodig op de kosten van Ziggo vervangen.
De Cisco ontvangers gefilterd, alleen kijken en meer niet.
Nou is het geval dat 1 van de 2 Cisco's geen geluid meer geeft [kabels hdmi getest] ik krijg binnenkort een aantal testdecoders, dus ik ben benieuwd.
Maar ik kreeg er ook een vraag bij, jij hebt boven Cisco's staan?
Ja zei ik.
Joh die zijn afgefilterd, want die veroorzaken een storing.
Dus aan wie ligt het nou?
2 Jaar geleden lag er een kaartje in de brievenbus waar op stond dat er een monteur op bezoek komt omdat ik via mijn verbinding een storing veroorzaak?
Ach laat maar komen dacht ik, dus het "stoute" boxje even afgekoppeld, en aan de slag.
Alles samen met die dame na gekeken, en waar nodig op de kosten van Ziggo vervangen.
De Cisco ontvangers gefilterd, alleen kijken en meer niet.
Nou is het geval dat 1 van de 2 Cisco's geen geluid meer geeft [kabels hdmi getest] ik krijg binnenkort een aantal testdecoders, dus ik ben benieuwd.
Maar ik kreeg er ook een vraag bij, jij hebt boven Cisco's staan?
Ja zei ik.
Joh die zijn afgefilterd, want die veroorzaken een storing.
Dus aan wie ligt het nou?