Code (AB) dreambox 7020

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Ik ben al een poosje aan het zoeken naar de dreambox (AB) code voor de Support Plus 7.

Ik heb deze code's gevonden, maar dit zijn code's van 4 cijfers de Support Pus 7 kan maar 3 cijfers aan.

Gevonden Dreambox code zijn:

-1267

-0030

-0031

-0032

-0033

-0034

Iemand een idee?

:sad:

Nr.10

Misschien een domme opmerking maar er staat een handleiding hier in de downloads.

Heb niet gekeken maar misschien heb je er wat aan.

Dat klopt, er staat echter geen code van de dreambox bij de sat.ontvangers.

;)

Nr.10

Heb je die 4-cijferige al eens geprobeerd waar die nullen voor staan en dan de eerste 0 weglaten?

Ga er morgen weer mee verder. Wil namelijk niet nog een AB als die AC Ryan er is. Zou AB nr. 6 worden. En ik had nog zo'n Support 7. Maar als dat niet lukt wordt het toch een logitech.

;)

Nr.10

Hoi Nummmer 10

Ik heb een Logichtech Harmony, maar de ervaring leert dat je wel de box kunt bedienen maar niet optimaal, een deel gaat via de knoppen en een deel via het touch screen, heel verwarrend en vervelend.

Wanneer ik dus op tv kijken druk gaat alles aan behalve mijn DB 7025

Zelf gebruik ik dus noodgedwongen nog de standaard AB van de Dreambox.

Dus voor je een hoop geld aan een Logitech uitgeeft, hoop ik dat je wat aan deze info hebt.

Voor de rest als de Logitech goed werkt is het een pracht

AB echt een aanrader.

Ik heb 3 a/b's liggen hier. Die van de Dreambox gebruik ik voor de Dream en de TV. Dan ligt er nog die van de Ryan en nog eentje van de DVD Speler.

Eigenlijk ligt er ook nog een van de digitale kabelontvanger maar die gebruik ik zelden dus die ligt nogal erg opzij.:)

Ok, goed dat je het zegt. Ik maar denken dat juist deze AB alle functies kon overnemen.

Bedankt.

:)

Nr.10

Nummer10 misschien moet je even wachten tot ze bij de aldi weer die medion hebben.

Ik heb er toen 10 euro voor gegeven en werk uistekend voor tv en dream.

Een AC Ryan heb ik niet maar wie weet.

Bedankt, zeker als die het wel doet kan ik wel wachten.

Maar zat bij die AB de code toevallig van de dreambox?

;)

Nr.10

Bedankt, zeker als die het wel doet kan ik wel wachten.Maar zat bij die AB de code toevallig van de dreambox?

;)

Nr.10
Zoek het morgen even voor je op.

Iedereen slaapt hier al.

@ Nummer10 de code uit het boekje van de medion is 0658.

Bedankt, ik heb de code geprobeerd met en zonder de 0, maar geen contact.

:sad:

Nr.10

Vandaag bij de Lidl een AB Silvercrest gekockht een leuke ding voor een leuke prijs.

Met de codes die in het boekje staan lukt het niet, maar hij schijnt ook nog van alles te kunnen lezen van de org. AB, dat gaan we nu nog even proberen.

;)

Nr.10

Oeps heb ik me dan vergist? Moest het een a/b zijn van de Aldi? Ik weet het niet meer zeker, begin nu zelf te twijfelen.:)

Maar misschien lukt het met die leerfunctie wel, hou ons even op de hoogte.

Ik denk dat jij de Medion bedoelt van de Aldi BT.

Die werken perfect op de dreambox.

Artikelnummer: md81889

Ik ben inderdaad bang dat ik me daarmee vergiste. Zag trouwens ook nog een leuke liggen bij de Action maar kon niet bij de handleiding.

Verder hebben we er laatst eentje gekocht bij van Cranenbroeck of zoiets, die hebben ze zo te zien ook bij de Action.

Daarin stond wel de Dreambox in het boekje, maar de code daarvan bleek niet te werken op de DM500 die we boven hebben.

Da's de naam van de afstandbediening (AB) die niet werkt.

Ondanks de leer module die erin zit voor de diversen apparaten (tv, dvd, vcr, cbl, asat, dsat, aux1, cd, amp en aux2)

Is het mijn niet gelukt om contact te krijgen met de dreambox en de AB.

Maar het blijft een leuke AB voor de rest van de apparaten.

;)

Nr.10

Nummer10 die Medion kun je overal krijgen hoor.

Even googlen en je weet het.

Deze doet voor zover ik het weet alle funktie's van de dreambox.

Normaal zou ik deze te dure AB niet kopen, maar goed ik was het zat al die AB's en nu heb ik dus een 525 Alles werkt bijna alleen de AC Ryan moet ik nog 1 ding leren maar daar ga ik wel uit komen.

Eindelijk alle 6 de AB's weg en maar 1 ding op tafel.

Het werkt perfect. Zou bijna zeggen hij is zijn geld waard, maar ik vind hem eigenlijk te duur.

;)

Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan