Het ergste vindt ik op dit moment dat er veel wegen niet sneeuwvrij gemaakt worden!
Men kan niet overal zijn. Alles wat er van schuif en strooizout wagens aanwezig is wordt ingezet.
Whahaha ik zag gisteravond nog ergens op een journaal een gewone zwarte Mercedes auto met een schuif ervoor en een aanhanger er achter om mee te stroien. Wist niet eens dat Rijkswaterstaat ook zoiets had, LoL.
Maar dat zegt wel genoeg over hoeveel er in gezet wordt en dan moet er nog genoeg zout zijn en die mensen hebben ook rust nodig.
Als je dan hoort dat er bij zijn die tot 02.00 zout uit rijden en dan om 05.30 al weer opnieuw beginnen weet je ook hoe weinig slaap die gehad hebben. Er wordt dus echt wel alles aan gedaan maar men kan niet overal tegelijk zijn en dan is het logisch dat men prioriteiten gaat stellen en de belangrijkste wegen het eerst aan de beurt komen.
En het is nog niet voorbij met de sneeuw.
V.w.b. het thuiswerken, iedereen werkt met handen ja, maar slechts een zeer beperkt deel werkt op een hardere fysieke manier met de handen zoals in een fabriek.
De bouw zit allemaal thuis want die hebben vorstverlet.
En dan is het nog een enorm groot deel mensen die op een kantoor werkt, ook met handen maar aan een computer en heel veel daarvan kunnen dat ook thuis doen met een goede internet verbinding.
Gelukkig ben ik er zelf eentje die altijd van thuis uit werkt voor het werk wat ik nog doe.