Code rood!

als je namelijk ook geen zicht door de achterruit erbij hebt,
Ik reageerde met quote op de boetes voor niet genoeg zicht door voor- en zijruiten. Er staat hier toch echt "de achteruit erbij" hebt.
Ik neem aan dat je 't nu wel ziet? ;)

Oke @sat-ed dan even een heel simpele uitleg.

Onvoldoende zicht door voor- en, zijruiten dan betekent dit automatisch dat je vanwege geen zicht door de zijruiten ook geen zicht in je spiegels hebt.
Bij geen zicht in spiegels moet de achterruit sowieso vrij zijn. Als die dan dus ook dicht zit is het 500 euro boete.

Dus wat ik schreef is feitelijk: Als er geen zicht is door voor- en zijruiten en daarbij ook geen zicht door de achterruit, dan is het 500 euro boete.

Heb camera,s rond om lol
Zat hem meer in mijn gedachten dat mensen al gaan rijden zonder überhaupt zicht naar voren en opzij dat ik de link niet kon/ wilde leggen met de achterraam..

Alweer code oranje morgen.
De spijker schoenen kunnen weer aan.

Jammer dat de sneeuw weer weg is straks.
Het is prachtig tussen de bomen.

Zo'n onaangebroken witte deken is inderdaad prachtig om te zien. Eigenlijk jammer dat er ik er niet eerder aan gedacht heb dan was ik foto's gaan maken, wat zoiets zie je relatief weinig in Nederland in die hoeveelheid.

Maar inderdaad, nog een nachtje vriezen en dan gaat het weer dooien, temperaturen omhoog en weg sneeuw.
Er is nog hoop, er heeft al eens vaker ook iets later in de winter sneeuw gelegen.
Denk aan Carnaval 1969. :biggrin:

Dat is wel een paar jaar geleden, maar relatief recentelijk is er ook nog wel eens sneeuw geweest in maart (2005) en het vroege voorjaar, bijv. 2022.

Ik heb vorige week wel een paar beelden met mijn drone gemaakt, ziet er best mooi uit van bovenaf. Maar van mij mag de sneeuw de komende tijd weer wel weg blijven.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Terug
Bovenaan Onderaan