conax common interface

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
21 sep 2002
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Heeft er iemand nog een common interface conax voor digitenne over, kom er na 2 jaar achter dat mijn tv daar een gleuf voor heeft. Op die manier zou ik weer tv rijnmond kunnen kijken :)
 
Even lopen zoeken want heb een berg van die common interface's hier liggen magic penta seca :)

Komen nog uit de goede oude tijd met een titanium kaart enzo hehehe

Ik heb hier nog een conax interface liggen, net even in mijn ontvanger gestopt en geeft hij aan Conax 4.00e

Die mag je van mij hebben als je er iets aan hebt, ophalen kan ook maar denk dat Voorburg niet bij jou in de buurt is.

Jack
 
Als het om TV Rijnmond gaat heb je geen conax common interface nodig de zender is evenals NL1 2 en 3 ongecodeerd zit in regio Zuid Holland Zuid op kanaal 21.
Een antenne er aan hangen en scannen maar.
 
@ jack, top, ik woon rotterdam, en voorburg is niet ver, zeker als je er vaak langskomt omdat het mijn gebied is als vertegenwoordiger. Had zelf nog een ice cryprt, aston en nog wat, maar geen conax.
Geen idee of ik dan conax 4.00 moet hebben of wat anders ? Misschien mag ik eens testen of ie werkt ?

Wat wil je er voor hebben,voor niks gaat de zon alleen op denk ik dan.:)
Kan ook mijn adres in pm geven dat je hem opstuurt, kosten voor mij natuurlijk.

Rijnmond inderdaad gevonden, maarhet is ook wel handig als satelliet uitvalt een backup te hebben voor ook de betaalde kanalen ....

Jack, alvast bedankt voor je speurtocht en laat maar horen :)
 
Technodad, kijk maar wat je er voor wilt geven ik weet ook niet wat ik er voor moet vragen, je kan hem op komen halen of ik stuur hem je op, weet niet wanneer je hem op wilt halen maar ben alleen maar morgen de hele dag thuis en dinsdag avond, anders word het pas vrijdag avond want de rest van de week werken en pas laat thuis, of ik stuur hem dinsdag naar je op.
En uiteraard kan je hem dan testen en als die niet werkt geef je hem terug en krijg je ook wat je er voorgegeven hebt terug :)
Ik weet ook verder niet of deze met Digitenne werkt of niet.

groetjes
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan