CRD

J

Josje01

Hoi , na de keywissel vorige week ben ik nogeens (na lange tijd)aan de slag gegaan om een crd te maken, je weet wel voor de multichoise kaart. Met het progje nineway de strings gemaakt en in mijn oude crd op de juiste plaats geplakt. Tot mijn verbazing werkte het ook nog meteen, maar nu komt het , geen heimat en geen goldstar??? Kan iemand mij de CHIDS voor Prem. mailen, ik denk dat ik daar het probleem moet zoeken. Misschien had deze topic in het bedelforum moeten staan, maar ik vond dat het bovenstaand verhaaltje toch net iets te ver daar voor ging. Vandaar hier maar geplaatst. Hopelijk is het goed ???

Greetz: josje01

 
Het is hier SM dus in dit geval mag het hier ook.

Welke key(s) heb je er op gezet?

Op dit moment zitten ze geloof ik weer op key 08. Op de minder goed bekeken zenders (Heimat, Nostalgie en misschien nu ook Goldstar) zijn ze aan het testen met erg snelle chid wisselingen, daardoor heb je niet veel aan de chids aangezien zij zo'n 76 of meer chids op een uur gebruiken, terwijl je maar 20 chids op je kaart kunt zetten.

Toch voor de zekerheid hier even de meest gebruikten (goldstar krijg ik hier meestal wel mee op origineel).

7530, 7570, 7571, 4E2A, 4E2C, 7D21, 7D22, 7D23, 7D27 en 03EA.

Suc6.

 
BT, bedankt voor de chids, key 8 , 2 en 0e heb ik vernieuwd.

Ik ga het proberen met de nieuwe chids.

greetz en thankx: josje01

 
Graag gedaan hoor, ben benieuwd of het werkt.:)

 
BT, inderdaad ik heb de chids in de crd gezet en heb nu wel goldstar, maar nog steeds geen heimat. Maar ook heb ik gemerkt dat als ik een tijdje op een premiere zender sta, plots het beeld gaat stilstaan(bevriest) en dan ja, is alles weg dan doet op het premiere pakket er niets meer!! Ik snap het niet meer.

Dit gebeurde op een nokia mer dvb2000 noonemanitsoft. maar ook op mijn Humax 5400 op een goldkaart die auto (was) zodra ik hier op een direct kanal ga staan , werkt de rest van premiere ook niet meer. Graag enige hulp is welkom.

greetz :Josje01

 
Gnagnagna. *grin*.

De goeie ouwe tijd he, da's moeilijk.:biggrin:

Oke, daar gaan we dan. Au op GW gaat gewoonweg niet omdat er geen ruimte is voor signatures, bij elke key uitschakeling of elke valse key die gestuurt wordt, pakt de GW hem fijn aan als zijnde "echte" key en hups... weg beeld (of vries beeld).:)

Idem op een echte mosc.

Bij mosc moet je op de 9500 de blokker aanzetten dan kunnen ze hem niet uitzetten, verder moet je zorgen dat je pmk voor pw op FF staat (veiligste) en je provider id op 00 04 00 bijv.

Blokker aan (guide->menu optie 1 dacht ik en dan OK) dan zou je van het bevriezen af moeten zijn.

Als je nu van je AU even een niet-au maakt en dan in je Humax duwt moet het "vries"probleem over zijn en blijft het wat warmer.;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op die funkaartjes ging dat au anders nog prima.

Nu hebben ze iets veranderd blijkbaar. Eens loggen en kijken welke groepen vaak de Pdirekt key krijgen ;)

 
Een funkaart is geen Goldwafer. Op een funkaart is wel ruimte voor de signature zodat de fun kan zien of het wel of niet een valse key is.

Daarnaast werkt een GW bij mijn weten ook nog met chids (of vergis ik me hier?) en de fun niet.

Je kunt in elk geval de werking van een fun en een gw niet met elkaar vergelijken.

Maar het gaat hier dan ook om een originele kaart.:)

 
Ook gaan er naar mijn idee "andere" key's naar kaarten waarvan de PMK public is .

Zo log ik verschillende key 08 op PW beide gelogd voor 1702 dus.

 
BT, blokker vergeten aan te zetten , inderdaad geen bevriesingen meer. En bedankt voor de andere uitleg betreft GW. Zo zie je nooit te oud om te leren.

Greetz: Josje01

 
Tech de verschilende key's kan te maken hebben met de ACS van de kaart.

de ACS 1.2/1.6/381/382 gebrukrn volgens mij dezelfde key's maar een 384 kaart heeft andere key's

 
@Josje01:

Er bestaat een gw file die wel signatur check doet, er kunnen slechts 2 providers op:

"V18c" van alfredo / cent_1.

 
Harry20, ja dat wist ik , maar daar werkt de autoupdate van de direct en erotics niet meer van. Althans hier toch.

Toch bedankt en mocht het anders zijn , dan verneem ik dat graag van je.

Greetz: josje01

 
@Josje01,

Werkt wel, maar er zijn nog slechts enkele prov-id - pmk combinaties die ook een update geven op de ppv kanalen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan