Cyfra+ in NL

C

conimus

Goedemorgen,

Ik heb een Xtreme ontvanger waarop ik eerder Canaal Digitaal ontving met een originele smartcard van Canaal digital.

Nu wil ik op dezelfde ontvanger graag Cyfra+ ontvangen.

Daarom wil ik graag weten wat hier de mogelijkheden voor zijn en wat hier allemaal voor nodig is?

Groeten,

Danny

 
Hoi conimus, welkom op het Satellite FUN Board !

Cyfra+ (vertaald als digitaal +), is de Poolse variant van (het vroegere) canal +.

Deze zenden in SECA uit.

Van een pool heb ik onlangs begrepen dat deze halverwege December over zullen gaan op SECA 3 (maar door de taalbarrière kan het zijn dat ik 'm niet helemaal juist heb begrepen).

De Xtreme ontvangers worden al een tijd niet meer ondersteund, omdat de importeur daarvan (Algevex uit Enschede) failliet gegaan is.

Als je dit wil gaan doen zul je dus een seca decoder module moeten gebruiken, en deze voorzien van een werkende abonnementskaart en die moet je dus gaan halen in Polen.

 
Welkom op Satellite Fun Conimus!

De Xtreme worden al een tijdje niet meer ondersteund doch hier en daar is er nog wel iets over te vinden.

Als het goed is kun je voor Seca2, wat nu door de Polen gebruikt wordt, gewoon de interne kaartlezer gebruiken. Het kan zijn dat je deze naar Tetra10 of Penta 1.09 moet flashen.

Als dat niet werkt of niet zou werken met Seca3 dan zul je inderdaad een module moeten gebruiken.

 
Weet jij toevallig of een Cyfra+ kaart ergens te koop is? (behalve dan in Polen) ;)

 
Laatst bewerkt:
Nee geen idee. Er zijn wel handelaren die bijv. Premiere kaarten verkopen, je moet dan wel gelijk een abonnement betalen voor een heel jaar.

Voor Cyfra ben ik die nog niet tegen gekomen, net ook even vlug gezocht maar kon zo snel ook niks vinden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan