dflash wat is hier aan de hand??

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heb een tijdje geleden dflash v12.4.4 ge?nstalleerd, kon steeds een backup maken.

Vandaag enkele aanpassingen in de zenderlijst aangebracht en het lukte me absoluut niet om weer een backup te maken met dflash. na 150k hield ie op met vermelding klaar!!

Goedverdoeme nog an toe.

Dus helemaal van scratch af aan de boel ge?nstalleerd eerst zonder zenderlijst maar de rest naar wens, een backup gemaakt prima gelukt. let op de datum van de image staat op 1-1 1970 of zoiets.

Daarna de zenderlijst geupload, box past gelijk de datum aan en nu de instellingen kompleet waren weer een backup gemaakt , NADA bij 150k hield hij het voor gezien.

Heb de images OOZOON en OPEN PLI 4.0 zo geprobeerd en steeds na het inladen van de zenderlijst (waardoor de juiste datum aangepast wordt)geen backup mogelijk.

Heb dflash eraf gepleurd en er opnieuw opgezet , maakte niets uit.

Dflash er weer af gepleurd en nu dflash versie 12.6.2 erop gezet en wat dag ie ???

Deze werkt perfect ook met de zenderlijst , Snap er geen bal van lijkt wel of er in dflash versies een time bug zit.

Heel de zondag hiermee bezig geweest (hobby???)

Iemand meer ervaringen met dflash??
 
GM heeft een einddatum ingebouwd. Na die datum kun je zijn versie niet meer gebruiken. Drie mogelijkheden:

- je verandert voor het maken van een backup de systeemdatum met: date -s "2014-05-10 11:11:11"
Niet vergeten na de backup de datum weer goed te zetten en bovendien de backupnaam veranderen met de juiste datum er in.

- je neemt een versie waar die datum check niet in zit (zie bijlage)

- je gebruik geen DF meer maar in plaats daarvan MediaBoot (klik)

[attachment deleted]
 
Eenden team, dus toch een tijdbom. Wat een mafkees.
Versie 12.6.2 h en ik binnen gelepeld.

En Wat die andere suggestie betreft ga ik zeker uit proberen.
Bedankt voor de toelichting.
 
Er is een nieuwe versie 13.2 maar zoek even naar versie 13.2.1 en 13.2.2. Kijk wel goed wat de verschillen zijn (wij gebruiken 13.2.1 omdat we nooit via dFlash flashen en geen afloop-/einddatum willen). Of lees (en download) even van hier
 
de gepatchete dflash die hierboven staat werkt niet meer .

Nadat ik de tijd van de dm terug gezet had zoals beschreven in je voorbeeld liep de backup met die dflash versie perfect.

Schijnbaar zit er nog steeds een handgranaatje in.
 
gebruik versie 13.6, daar hoef je niks meer aan te doen
Mocht deze er nog niet zijn dan komt die binnenkort op de feed van oozoon
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan