DM stopt met de DM8000

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jammer?
Of komt er toch iets revolutionairs uit ?
 
Tja... het schijnt dat DM zich gaat richten op het Goliath project.
Het fijne weet ik er ook niet niet van, schijnt nieuwe hardware te zijn.
 
die 8000 was ook veel te duur ,en was eigenlijk alleen voor de freaks iemand die een twin of 3 tuner wilde er zijn nu genoeg alternatieve voor ongeveer de helft van het geld
 
Voor zover ik lees en vooral er DOORHEEN lees valt me meteen iets op.
Er wordt gemeld dat het goliath project software is die betere en snellere hardware aanstuurt.
Misschien leuk, maar wat er echt aan de hand zal zijn is dat de "goliath software" closed software zal zijn.
Dus geen boxen als Xtrend, Vu, .... meer met dezelfde software zoals we in de dreambox gewend zijn...

Opzich logisch van Dream Multimedia?, maar of dit een slimme zet zal zijn?
Ik denk van niet, maar de tijd zal het leren.
 
ik ga in iedergeval mijn bijna nieuwe DM8000 verkopen maar dat is om een andere reden.
 
En als ie kapot is hoe zit het met ondelen dan ?

saat
 
Onderdelen zullen er nog wel te krijgen zijn.
Dat ze stoppen met hun veel te dure apparaat zegt mij al genoeg. Ze hebben het gewoon verloren van de concurrentie.

Want dit:
This is because several electronic components are no longer available.
is bullshit. Als dit waar was dan zou er rotzooi in de Dreamboxen zitten. Componenten die nodig zijn worden gewoon zolang gemaakt in Taiwan of whereever als jij ze besteld.
Als de Anga Cable show zijn naam waar maakat is dat dan iets voor kabelontvangers?

Hoe dan ook, als Goliath closed-sources is en ook zo overgeprijst als hun andere produkten, zal het zeker geen slimme zet zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan