DM500 HD

Klimmer

New Member
Lid sinds
14 jan 2021
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Nederland
Vanmorgen de box aangezet en je geloofd het niet ze staan weer allemaal op de oude plaats. Een nachtje slapen en dan zijn ze weer op de oude plaats. Dus er gaat toch iets fout.
De keuzes die ik heb in Menu: Timer-Informatie-Applicaties-Instellingen-Standby/Herstarten;
Keuze Herstarten. Hier heb ik de keuze: Sleeptimer-Standby-Herstarten-Herstart Enigma-Volledig uitschakelen.
Keuze : volledig uitschakelen.
De ontvanger (Box) gaat uit.
Box: Opnieuw opstarten.
Dan ga ik naar Menu: Standby/herstart- Keuze :Standby
Dan moet ik de Box opnieuw opstarten.
Wat doe ik hier verkeerd?
 
Hoi Klimmer, allereerst welkom op ons gezellige forum.

Maar de vraag, wat staat er weer op de oude plaats?
 
Hallo Klimmer. Welkom op Satellite Fun!
Misschien is het ook handig om naast te vertellen wat er op de oude plek staat, even uit te leggen welk probleem je precies hebt, en wat je wilde doen.
Want dat kunnen wij hier helaas niet uit afleiden.
 
Software is open PLi. Als ik de zenders verplaats dan blijven die de dag dat is ze verplaats heb op die plaats staan. Maar als ik de volgende dag de box open dan staat de zenders weer op hun oude plaats.
 
menu, instellingen, zenders zoeken, fastscan als je sat heb, automatisch fast scan activeren uitzetten, opslaan. Bij kabel, zenders zoeken, kabelscan, activeer de automatische kabel scan uitzetten, opslaan.

B.
 
IK heb sat. Als ik de fastscan doe en hij is klaar hoe moet ik die dan opslaan?
 
Zet in het menu van fastscan de onderste regel: wilt u de automatische fastscan activeren op nee. vervolgens op de groene knop opslaan onder aan de pagina drukken.
Zenders in de juiste volorde zetten en probleem is als het goed is opgelost. Succes.

B.
 
Ik heb de automatische fastscan activeren op uit gezet. Vervolgens heb ik de scan gedaan. Die vind 1762 zenders maar ik kan geen groen knop vinden onder aan de pagina. Ik kan bij de boeketten de laatste scan ook niet terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Als je in het menu van fastscan de onderste regel automatisch activeren op uit heb gezet druk je op de groene knop opslaan rechts onder in beeld zodat die instelling opgeslagen word.
https://boetss.blogspot.com/2021/01/blog-post.html
Als je vervolgens gaat scannen hoef je niets meer op te slaan alleen nog de zenders in voor jou juiste volgorde zetten.

B.
 
Het adres wat je geeft werkt maar als ik naar de box ga en doe de fastscan dan kan ik die onderste regel met opslaan nergens vinden.
 
Als je gaat scannen hoef je niets meer op te slaan alleen nog de zenders in voor jou juiste volgorde zetten.

B.
 
Afstandbediening knop favorieten, gele knop providers

B.
 
Die staan als je op de blauwe toets drukt in de lijst als "last scanned"


Providers kan ook zoals @boets zegt.
 
IK had de lijst van Canaal Digitaal en nu heb ik die van Astra gedownload en hier is het mee gelukt om de zenders te verplaatsen en te behouden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan