DM920-UHD Peter-Pan

mimisiku

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
29 apr 2021
Berichten
427
Waarderingsscore
107
Punten
43
Locatie
Nederland
Eindelijk de lastste recente versie van Peter-Pan “Stealth” gevonden. Dit is/was de laatste image die ik graag wilde testen en is ook gebaseerd op DreamOS 2.5 versie 4.3.2-r14. Het image is van 1 april 2021 en is verreweg (persoonlijk) de mooiste qua design. Mooi contrasterend lettertype, veel info maar toch geen “kerstboom”. Menu’s zijn logisch, functioneel en heel mooi grafisch ondersteund. Zou dit eigenlijk meer verwachten van de officiële images (die zijn grafisch veel te sober). Het image is ondanks de GUI net zo snel als de ‘kale’ images… Uiteraard ondersteuning voor CI+, OScam, Picons. Leuke van dit image is dat de grafische layout volledig door de gebruiker kan worden ingesteld/aangepast IN het image zelf!! Geen externe programma’s nodig… Enige wat ik (nog) mis is FastScan, KabelScan en BlindScan..

92-B1-CF19-F1-EA-48-E5-A404-B718803-C6-A6-E.jpg


419-DDC68-5281-432-C-8-F27-C3834-AB0572-E.jpg


24-B9-E0-C9-005-C-445-C-9385-B338-F42646-AA.jpg
 
Nieuwe Peter Pan images zijn er toch al een hele tijd niet meer en de ontwikkeling is destijds gestopt.
Wellicht bedoel je de Peter Pan Neverland image(s) welke door o.a. (de zweedse) gebruiker "seagen" (website) word(t)(en) uitgebracht.

Later: oops we lezen net bij seagen, dat de "Neverland" op 07-09-2021 is gestopt en dat Peter Pan images weer worden uitgebracht. De Digsat homepage of Peter Pan vind je hier

citaat seagen website:
From today I will stop the development of this Peter Pan Image (Cowboy)
The good news is that the official Team Peter pan is in full swing making the official image again.

So go to to Digsat Home of Peter Pan and download your fresh PP image for all dreambox models oe2.5/2.6
 
Precies! De oeroude website www.digsat.net is weer terug leven ingeblazen. Bevat bijna uitsluitend (zeer) oud nieuws. Nostalgisch wel grappig, maar nieuwstechnisch volledig outdated. Zelfs de afscheidsmail van het Hydra team staat daar nog! Files van de Dreambox 100 en 56x0… Maar nu dus weer langzaam opgevuld met Peter-Pan voor de DM9x0, ONE en TWO…..
 
- Blindscan zit standaard in dreamOS (gebaseerde) images. Zoekmodus < >
- de BCM FBC kabel tuner die jij hebt, kan ook gebruik maken van een cables.xml
en scannen op de ingestelde Provider in het Tuner Setup menu.

U moet zich Aanmelden of Registreren om de spoiler te kunnen zien!
 
Ik heb gisteren nog een update gedaan. Bij mij nog Stealth 2019 i.p.v. 2021… Update gemist?.
 
De logo's in de PP-Standard-HD skin stonden nog op 2018 en 2019 in het image van 2021
Deze zelf even aangepast naar 2021 evenals het bootlogo
PP.png
 
Deze afbeelding (1280 x 720) in .png formaat is gewoon te kopiëren van het geplaatste plaatje.
Ik heb geen idee of dat het juiste formaat en bestandstype is, maar vermoed dat het een aardig end in de buurt komt.
 
Inmiddels een nare bug gevonden in de versie die ik gedownload/geïnstalleerd had. Bij het afspelen van een opgenomen bestand direct een GSOD (ook reproduceerbaar). Navraag bij seagen gedaan. Ik bleek een versie uit april 2021 te hebben. Dit was overigens de enige versie op de site www.digsat.net. Seagen heeft me een nieuwe versie gestuurd waarbij de bug is opgelost… Alles (behalve de Gutemine feed plugins) terug geïnstalleerd en wederom een backup gemaakt…
 
Peter-Pan - into the Darkness -

Aantal kleine bugfixes… Service-iconen bij het PP-standard-HD



U moet zich Aanmelden of Registreren om de spoiler te kunnen zien!
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan