dreambox 7025

P

peut

hallo. hoe kan ik mijn fotos als diavoorsteling laten draaien.ik draai nu pli.

kan de fotos wel om zetten. van jpg naar mpg maar ze lopen niet. weet iemand hoe dat moet .ik heb deze 7025 pas dus van daar. ik zou daar heel blij mee zijn. mvg jaap:)

Hoe zet je de foto's om van jpg naar mpg? Is dat met een speciaal programma?

Vaak is het handig om de gemaakte mpg eerst op de pc te testen of deze wenst te draaien met bijv. Windows Media Speler, maar misschien heb je dat al gedaan.

hoi. ik zet ze om met prism videoconverter. dan copieer ik ze naar de hd van de dreambox. als ze op de dream box staan dan moet ik steeds dat nummer aan klikken. maar ik wil ze gewoon als diavoorsteling draaien. maar dat lukt niet. mischien weet iemand hoe ik verder te werk moet gaan?

mvg jaap:[

Da's vreemd want als ik bij Prism Video Convertor ga kijken zie ik dat dit voor conversie van videoformaten is.

Ik zie geen optie om jpg bestanden om te zetten naar mpg met deze tool. Ik twijfel er dus ook zeer aan dat hij daarvoor bedoeld is.

Heb je het mpg bestand al gewoon op de pc getest en werkt het daar wel? Als hij daar ook niet werkt, hoef je niet te verwachten dan zal hij vrijwel zeker op de Dreambox ook niet werken.

Je zou eens kunnen proberen met bijv. Picture Slideshow Maker of het daar wel mee lukt, die is wel bedoeld om jpg naar mpg om te zetten. Het is in elk geval het proberen waard.

Dan zijn er tenminste 2 programma's getest.

In welke directory op de Dreambox plaats je de mpg?

hoi. als ik de prism video converter open. dan zie ik rechts onder aan allemaal bestanden. daar staat voor autput voormat daar staateen pijltje bij even daar op klikken en zie alle maal bestanden avi mpg en nog veel meer. goed ik heb ze in een map gezet af gespeeld met vlc gaat ook met mediaplyer dus ik ga er van uit dat ze ook op de dreambox 7025+ af gespeeld kunnen worden. ik ga van avond toch weer stoeien er mee mvg jaap:)

Kun je me eens zo'n bestandje toesturen? Liefst ingepakt in winrar of winzip? Dan kan ik het hier eens op de 7020 proberen of het daar wel op werkt.

Als je op mijn naam klikt (links) krijg je de optie op me een email te sturen.

kan het bestand niet weg krijgen. hij is in gepakt met winrar . maar iemail is niet goed. ik had op je naam geklikt. maar wil niet lukken. mvg jaap:[

het is nu zoo ik kan ze nu slepen naar video converter. die mpg kan ik niet als diavrs af spelen op de dm. voor lopig niet. ga ze terug zetten als jpg en dan nog is stoeien er mee. heb ik weer de heleavond werk. mvg jaap

Je kreeg het niet weg, misschien is het toch te groot, maximaal mag vaak zo'n bestand maar 6 of 10 mb zijn. Maar je hebt mijn gmail adres nu ook als het goed is.

Misschien dat ik het later deze week zelf nog eens ga proberen maar momenteel heb ik het wat druk.

ok ga toch verder zoeken. ik heb dat scherm gezien . hij stond op 1 seconde toen deet hij het. heb hem op 5 gezet . maar nu ben ik het heeele scherm kwijt. ik heb overal al gezocht. nog geen bingo mvg jaap:headbang:

nou jongens hij loopt hoor. gaat wel wat snel maar dat moet ik nog even uit zoeken. bedankt voor de info. mvg jaap

Ongelooflijk. Hoe heb je het nu klaargespeeld dan? Wat heb je gewijzigd of gedaan om het nu werkend te krijgen?

hoi. fotos stonden dus op de deambox stil. toen heb ik een plugin er op gezet bij google van daan dit is de plugin. enigma2-plugin-extensions-mediaplayer_2[1].6git20090328-r0_mipsel.rar. uit pakken en kopieren naar de hd van je dreambox en lopen die handel mvg jaap

Ah mooi, bedankt voor de terugkoppeling!(Y)

Ik dacht dat er bij Pli al een mediaplayer ingebouwd zat maar schijnbaar is er voor dit soort dingen toch een plugin nodig. Hebben wij ook weer iets bijgeleerd. Bedankt!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan