Dreambox 8000 hoe beginnen

M

Mazi

Beste, ik kom dreambox 8000 juist te ontvangen er is nog niets aan gewijzigd hoe moet ik beginnen stap per stap wie wil er helpen, thanks
 
om te beginnen zou ik een nieuwe immage op mijn box zetten

cccam laden en een settingslijst



gr
 
veel lezen want als je niet eerder een ontvanger zoals een dreambox hebt gehad met je echt eerst veel lezen. Er is op hier en op het internet genoeg te vinden.
 
Ik snap het soms niet,mensen kopen soms zomaar een ontvanger en ze weten niet eens hoe het werkt.

Snap alleen niet waar om ze dan zo'n ontvanger kopen,want meestal komt dan de 2 terleurstelling.
 
@kjonker

en wat te denken van de pijn in je portemonaie je hebt van zo'n ding aanschaffen ? :)
 
Ach pijn in je portemonnaie valt wel mee. ALs je eenmaal een keuze hebt gemaakt en je besluit een dm8000 te kopen dan heb je dus het geld daar voor over. Vergeet niet dat het aantal gebruikers met een dm8000 steeds toeneemt. Het is weliswaar een ontvanger welke het nodige kost maar dan heb je ook wat. 4 Tuners kunnen er in en zelfs een DVD reader/writer. Maar goed iedereen moet zelf kiezen en besluiten of die dat geld er voor over heeft. Je zult er denken we geen spijt van krijgen als je er eenmaal een hebt.

Overigens - afhankelijk wat je allemaal gaat doen met de ontvanger qua belasting en ook de ventilatie - is het wel verstandig te overwegen/bezien om een grotere ventilator er in te zetten, Wij hebben er een 120cm ventilator ingezet en hij draait als een zonnetje en wordt niet warmer van binnen dan rond de 40 graden. Maar dat kun je laten bekijken. Nogmaals dit is niet nodig want de dm8000 HD kan best hogere temperaturen aan.
 
eendenteam;213295 zei:
is het wel verstandig te overwegen/bezien om een grotere ventilator er in te zetten, Wij hebben er een 120cm ventilator ingezet en hij draait als een zonnetje en wordt niet warmer van binnen dan rond de 40 graden.

Ik zie het net pas, na een hele lange tijd niet meer op het forum geweest te zijn...
Maar, 120CM? Dat is me toch een joekel, dank je de koekoek dat ie dan belast wordt ! ! !
En dat het dan na zo'n lange tijd niemand is opgevallen?! Dat er zo'n grote ventilator inzit. :biggrin:
 
DIe dreambox van eendenteam is de xtra large, 320 cm x 100 cm x 25 cm....
Maar goed,dat,ie groot woont !
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan