Dreambox 8000

C

chrisjan

Heb nog steeds "rotor-problemen" met mijn DB, ongeacht ik voor Brugge de juiste lattitude en Longitude heb ingesteld,draait de STAB-motor steeds te ver...en als ik hem manueel via "rotor instellingen " bijstuur en opsla vai de "groene knop" doet hij het de volgende keer opnieuw hetzelfde en moet ik weer bijsturen...Wat loopt of zoui er hier fout kunnen lopen?....Wie kan me even helpen?...

1000 x thanks

Je gaat de motor nooit goed krijgen als je posities gaat opslaan.

Dus effe opnieuw. Schakel de GotoXX uit, haal dan ALLE opgeslagen posities EN de longittude en lattitude instellingen weg, zet dat maar op 0.00 ofzo.

Daarna zet je een zender op 4.8 oost op. Ga dan weer naar de motor setup en laat de motor door de Dreambox naar het 0 punt draaien (Goto 0).

Dan naar buiten, en afstellen, naar boven en beneden met de schotel zelf, maar naar links en rechts met het geheel, dus draai je de motor los en draait de hele zwik een stukje.

Na een perfekt afregeling ga je naar binnen, stelt de juiste longitude en lattitude in en dan zou het goed moeten zijn.

Da's dus even puur v.w.b. de motor afstelling. Van de DM8000 heb ik geen kaas gegeten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan