dreambox 820

jaaph

New Member
Lid sinds
7 feb 2010
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
60
even 1vraag wat is het verschil tussen de 800se en de 820 dreambox.


 
820? Is dat een opgepimte 800SE of zo?

Het wordt steeds gekker met die dreamzooi, sinds dat chinees is hoor je er weinig meer over, op de Anga heb ik er de afgelopen twee jaar niets meer van vernomen.

Dreambox = exit.
 
Lijkt er wel op Tech als ik het zo'n beetje lees. Maar dan met ingebouwde 2.5" harddisk en echte HDMI.

Die DM820HD ist die formvollendete Symbiose zwischen TV-Empfang und IT-Technologie in einem kompakten Geh?use, das lediglich 225 x 145 x 52 mm misst (B x T x H). Hinter dem geschwungenen Design aus gl?nzendem Schwarz und Silber verbirgt sich ein intelligentes, Linux-basiertes Mediensystem, das keine W?nsche an die Wiedergabe brillanter Bilder oder raumergreifender Kl?nge offen l?sst. Die Dreambox vereint kraftvolle Technik mit einem eleganten, intuitiven Bedienkonzept und sch?pft damit alle M?glichkeiten der digitalen Mediennutzung aus.

Die DM820HD bietet State-of-the-art-Technologie, die unter Linuxbasierten Mediensystemen Ihresgleichen sucht: 7.000 MIPS Dual Core Prozessor, 2 GB Arbeitsspeicher, Gigabit-Ethernet und HDMI 1.4 garantieren die fl?ssige ?bertragung hochaufl?sender Bewegtbilder. Zwei USB-Anschl?sse demonstrieren die Anschlussfreude der innovativen Dreambox f?r externe Speichermedien. Zus?tzlich erweitert sich das Mediensystem durch eine integrierte 2,5-Zoll-Festplatte. Der Tuner-Steckplatz erm?glicht dem Nutzer ein H?chstma? an Flexibilit?t beim digitalen TV-Empfang ?ber Satellit, Antenne oder Kabel.
 
https://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm820-hd

gigabyte lan....
HDMI in en HDMI uit....

wel een mogelijkheid voor een hd maar niet standaard aanwezig....

sneller en meer geheugen....

en misschien niet geheel onbelangrijk Dreambox OS ipv. Enigma2....
 
Oh daar weer optional, mijn tekst kwam van elders op dezelfde site, daar stond weer included. Zeker foutje. :)
Maar Dreambox OS? Naaaaah.... dat willen we niet.
 
Waarom wil je geen DreamOS. Wij hebben het draaien hier, en tot nu toe geen problemen.
 
Daar werkte toch geen Openpli op of wel? Kun je daar ook Oscam op draaien enzo?
 
OpenPli weten we niet, maar oscam draait als een zonnetje op DreamOS
 
Ik heb toch liever een OS wat door de open source community gemaakt wordt en niet alleen door de fabrikant.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan