Dreambox dm800hd (clone) flahen.

hagmens

New Member
Lid sinds
22 jul 2010
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Beste lezer,

Ik heb een dreambox dm800hd (clone) gekregen uit 2009 met bootloader #72 om er een recente image b.v. OpenPli 3.0 op te zetten zoek ik de bootloader #84. Nou heb ik gehoord dat je een clonebox moet flashen met nfi-files voor zowel de bootloader als de image ik kan deze echter nergens vinden, kan iemand mij daar aan helpen?

mvg, Hagmens.
 
Openpli 3.0 op een dm800hd clone is niet mogelijk. Welke clone heb je ?? ( ferrari , e-star of sim 2.01 )
 
Een oude GP die niet doorstart, blijft hangen op een groenscherm, elke Pli is trouwens goed als ik maar weet waar ik hem weg moet halen, met een nfi extensie.
 
Sjef;228542 zei:
Openpli 3.0 op een dm800hd clone is niet mogelijk. Welke clone heb je ?? ( ferrari , e-star of sim 2.01 )

Sorry Sjef, ik begreep het verkeerd het is een sim 2,01
 
Voor een sim 2.01 kun je hier je bootloader en image halen.
 
aart1944;228545 zei:
Voor een sim 2.01 kun je hier je bootloader en image halen.

Bedankt Aart,

Maar wat een hoeveelheid ik zou niet weten welke ik moet gebruiken, enig idee?
 
Ik zie voor de DM 800 HD alleen deze SIM2 images for DM800HD en daar zie ik OpenPLi-2.1-beta-dm800 dus zo groot is de keus niet.
Wel staan er genoeg andere image maar je wou toch PLI.
Voor de bootloader hetzelfde Drivers&SSL for DM800HD daar moet je kijken.

Maar je weet toch zeker dat je een sim 2.01 hebt en geen sim 1.0?
 
aart1944;228548 zei:
Ik zie voor de DM 800 HD alleen deze SIM2 images for DM800HD en daar zie ik OpenPLi-2.1-beta-dm800 dus zo groot is de keus niet.
Wel staan er genoeg andere image maar je wou toch PLI.
Voor de bootloader hetzelfde Drivers&SSL for DM800HD daar moet je kijken.

Maar je weet toch zeker dat je een sim 2.01 hebt en geen sim 1.0?

Aart, bedankt voor je hulp ik ga morgen eens kijken, ja het is een sim 2.01 staat op het zilver kleurig stikkertje onder op de box. is het nummer van de SSL nog van belang?
 
SSl 84 is de laatste voor zover ik weet.
 
Is er nog iemand die mij verder kan helpen, ik wil de bootloader en de Image upgraden maar ik weet niet waar die te downloaden zijn.

mvg, Hagmens
 
Geen idee waarom je niet kan downloaden bij Dreamoem voor de image heb je helemaal geen account nodig die kan iedereen downloaden staat op een dropbox server.
Als je de image er in wil zetten zit er toch een bootloader in maar misschien wil je eerst een bootloader er in zetten dan heb je een account nodig en die heb je.
Heb daar even de regels gelezen maar ik zie niets vreemds misschien moet je eerst een bericht plaatsen voordat je kunt downloaden dan zet er een "welkom" bericht neer.

Andere optie is bij de fabrikant die heeft ook dingen op zijn site staan.
 
wie weet een bootloader voor e-star sim 3.0
 
ben inmiddels al wat verder via estar.com kan alleen nog geen goede image vinden van
open pli welke moet ik hier voor hebben
 
Op estar site staat de juiste image. Haal het niet in je hoofd om een andere image te installeren anders zijn de rapen gaar
 
the matrix;229835 zei:
Op estar site staat de juiste image. Haal het niet in je hoofd om een andere image te installeren anders zijn de rapen gaar

Ik heb inmiddels open pli geinstalleerd werkt alleen kan niet in het menu komen kan wel alle zenders ontvangen Ziggo
 
in deze box zit een 3.0 estar sim in kan deze normaal wel in een 800hd
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan