Dreambox komt niet meer op het netwerk?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Probleempje: Ik kom net thuis van mijn werk, en het eerste wat ik dan meestal doe is even zappen, maar ik ben nu direct uitgezapt, want mijn dreambox start niet meer op...

Als ik via de pc kijk dan is er ook geen netwerk, zal wellicht wel te maken hebben met het feit dat hij niet opstart.

Dus de vraag is simpel, hoe los ik dit op?

Kan ik de usb stick rechtstreeks aan de pc hangen en dan de backup die ik heb erop zetten, of gaat dit slechts via flashwizzard?

Ik heb overigens wel alles nagekeken zoals mijn router, maar daar waar de Dream ingeplugd zit gaat ook het lampje niet branden, en als ik wissel met mijn pc, die in waar de Dream normaal zit, gaat er wel een lampje branden, en dan de Dream waar normaal de pc zit, ook niks....

Ik heb hem ook even rechtstreeks aan de modem gehangen, maar niks nada noppes...

Kan de netwerkkaart om zeep zijn?

Probeer anders met Dreamup en een seriele kabel opnieuw je image te flashen

Probeer het eens met een andere UTP kabel, voordat je alle andere zaken test.

Kun je nog wel bij de Setup van je IMG, of daar nog alles goed staat voor het netwerk.

Bert

Thanks voor de tips, ik ben hem nu opnieuw aan het flashen, en kom nu wel op het netwerk.

Hopelijk kan ik de 'backup" er nu terug op krijgen.

Wat had jie hiervoor eigenlijk gedaan dat ie niet meer opstartte?

Flashwizzard is leuk maar pas op met andermans "backups"

Staat erop bigfoot.

Wat het nu precies geweest is of nog is weet ik niet.

Maar ik heb alles gewist, en daarna de image er opnieuw in gedaan met dreamup, en voorlopig doet hij het weer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan