Dreambox zapt ineens heel erg traag?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Goeimorgen,

Ineens sinds vanmorgen zapt mijn Dreambox heel erg traag, er zit soms meer dan 1 minuut tussen de ene en de andere zender.

Ik heb er zelf van te voren niks aan gedaan, dus ik denk dat het probleem niet bij mij ligt...

Wie ow wie heeft hierop een antwoord dat die doos ineens zo traag zapt van het 1 op het andere moment?

Ik vergeet eventjes iets.

De dream is een 7000s, en er staat hydra Phoenix 1.09 final op

Radegast 3.0 final

en Newcamd 5.28

Gekeken wordt er meestal via radegast, maar daar is bij mijn weten niks aan verandert, want afgelopen nacht werkte de boel nog goed, en nu een uurtje of 7 later niet meer.

T'is al weer opgelost ( Thanks Boets ) ;) maar ik had gisteravond wat gerommelt met radegast, en dus het probleem zelf veroorzaakt!

Freggeltje was ook nog zo slim om geen back up te maken alvorens hij dit deed, maar goed er zit al weer leven in... :biggrin:

De var?

Nou heb ik alles gedaan net als anders, althans dat denk ik, maar ik krijg de var niet beneden de 25%, voorheen stond deze op 7%

Ik heb dus het volgende gedaan, de usb stick geformateerd op mijn pc, daarna nadat de image weer liep eerst radegast en dergelijke gedownload, en toen de usbstick geformateerd "as Disk" daarna gemound, en toen de swapfile gemaakt..

Daarna bij Addon setup, setup addons to usb stick gedaan, dit ging gewoon goed...

Maar daarna heb ik nog wat dingen gedownload zoals de laatste pet123 lijst, weatherforecast, en newcamd6.1

Dit wilde ik ook op usb zetten, maar als ik dit probeer dan krijg ik de melding: "Addons directory is already installed on usb"

Het gekke is als ik de swapfile verwijder, en daarna weer een swapfile maak dat het percentage als er geen swapfile is lager ligt dan als er wel een swapfile is, dit heb ik nog nooit gehad, ik zie iets over het hoofd, zal weer wel simpel zijn, maar ik zie het ff niet.

Met als gevolg dat nu de var alleen maar oploopt niet dat dit zo schrikbarend hoog is nu, maar het moet toch te verplaatsen zijn, of niet dan???

Ik heb al geprobeerd met "ftp" via DCC de map "addons" even een andere naam te geven, maar dit heeft geen effect, tenminste niet hetgeen ik wil....

Nou zat ik hier de vorige keren ook mee, en ik dacht het zal nu wel beter gaan, oké de box zelf draaide binnen een half uurtje weer, maar nou zit ik alweer een eind te klooien met die usb stick.

Op Hd lijkt het ook al niet te lukken.

Wie heeft er voor mij hier het goeie antwoord op?

Alvast bedankt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan