dreambox

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik ben in het bezit van een dream500 nu heb ik sinds 3 dagen het probleem dat ik net 5 /veronica niet meer krijg ik heb een orginele seca 2 kaart deze is ook aangemeld. dus ik bellen, deze twee zenders zitten volgens ca+ in het vrije paket samen met yorin en die heb ik wel en daar ca + de dreambox niet ondersteunt moest ik maar naar de dealer want het lag niet aan hun maar aan mijn box ,heeft iemand hierover een idee
bij voorbaaddank
gr frans

Er zijn al vele topics betreffende originele kaart en dreambox, doe daar eens een search op want het is al een aantal keer aan de orde geweest.
Je kunt met de originele kaart bijv. gewoon met radegast (redelijk eenvoudig in te stellen) kijken.

heb ik ook alles werkt perfect ook multievision alleen die twee zenders niet
gr frans

Originally posted by Black Tiger

Je kunt met de originele kaart bijv. gewoon met radegast (redelijk eenvoudig in te stellen) kijken.

BT Is dat het blauwe knoppie, of beter gezegd als een kanaal niet werkt even opnieuw de emu opstarten. ;)

( ik wil dit gewoon weten want als ik juist zit dan.... )

Net 5 en Yorin zijn al permanent overgeschakeld op seca, de andere kanalen zenden naast seca ook nog via Irdeto. C+ is op het moment bezig langzaam steeds meer kanalen op seca te schakelen.
Wat er aan de hand is dat je niet de juiste cam gebruikt.
Je gebruikt nu een cam die je originele kaart niet pakt.
Ik gebruik zelf Camx, deze werkt perfect met de originele kaart en je zult zien dat je dan net 5 en Yorin weer hebt.

BT Is dat het blauwe knoppie, of beter gezegd als een kanaal niet werkt even opnieuw de emu opstarten.
Yep freggel.
1.) blauwe knop zodat je de emu's te zien krijgt.
2.) Kies voor radegast, ga er op staan en klik op OK
3.) Nu krijg je ook een hoop opties te zien. Bovenin zie je de kaartlezers. Daar vinkjes aanzetten, kaartje erin en klaar.

Makkelijker kan het bijna niet eigenlijk.
Om te voorkomen dat ie gaat discussieren tussen de kaart en de aanwezige irdeto1 keys kun je via telnet inloggen en dan de irdeto1 keys voor C+ uit de files kiepen.

probleem opgelost topslot en botemslot stonden uit
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan