Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nja, ik zie maar 2 opties, KingofSat en SatcoDX en laatstgenoemde werkt al niet meer.Bovendien kun je online (via het internet dus) jouw lijst laten vergelijken en aanpassen eventueel met die van bijv. kingofsat
Black Tiger;207868 zei:Nja, ik zie maar 2 opties, KingofSat en SatcoDX en laatstgenoemde werkt al niet meer.
Maarreh.. kan iemand een handleidinkje maken hiervoor? Ik heb bijv. die van Kingofsat genomen en kon wel vergelijken, maar bijv. niet meer bestaande zenders werden niet uit mijn lijst weggenomen.
Bestaande zenders werden niet overschreven met de juiste. Maar ik zal wel iets fout doen.
In DreamboxEdit is een vak voor de boeketten en een vak voor de zenders per boeket.
In Dreamset krijg ik de boeketten in de "User list" te zien en de zenders per boeket is dan de user list services, maar de rechter kolom met boeketten en bouquest list services blijft helemaal leeg.
Kan er niet iemand een eenvoudige handleiding voor maken? Dat moet toch wel te doen zijn.
)
Dat lijkt me niet nodig, er is best een universele handleiding te schrijven, dat heb ik ook gedaan voor DreamboxEdit.The Matrix zei:Missichien een optie dat er een wensen lijst gemaakt wordt bv welke satellieten, welke favorieten, welke bouqetten, TV en Radio etc.