DreamSet v2.27

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
Er is een nieuwere versie beschikbaar

Ik hoop dat ie het doet, zal direct gaan testen en ja hoor loopt muurvast bij een write aktie (windows 7)

Idem als ik hem als een XP comp. opstart zodra ik een write aktie doe dan reageert programma niet meer.

SNIGOED!!!

hier doet die het gewoon zowel op XP als op Vista

welke versie 32 of 64

Ik gebruik de 32 bits en op een 7020 met windows 7

Als ik het programma start dan kan ik alles lezen maar zodra ik een schrijf opdracht geef bv save of save as of een write commando dan geeft versie 2.27 er de brui aan . Settings Editor(Enigma 1 &2, Neutrino< Triple Dragon ) werkt niet meer

We gebruiken de 32 bits.
Open DreamSet eens, laadt geen settingsfile maar klik op NEW en dan Internet Settings en dan KingOfSat. Download een paar satellietsettings en probeer die dan eens in een lege directory weg te schrijven. Wij schrijven en laden en schrijven hier E2, E1, TD bestanden zonder problemen.

new --> king of sat--> enkele satellieten ingelezen--> save --> VAST!

Snap er geen reet van , met versie 226 heb ik dit gelazer niet

the matrix;206656 zei:
welke versie 32 of 64

Ik gebruik de 32 bits en op een 7020 met windows 7

Als ik het programma start dan kan ik alles lezen maar zodra ik een schrijf opdracht geef bv save of save as of een write commando dan geeft versie 2.27 er de brui aan . Settings Editor(Enigma 1 &2, Neutrino< Triple Dragon ) werkt niet meer

Werkt ook niet bij mij.
Heb hem gehaald bij Luxsat en die werkt wel.

Dat is dan wel verdomd vreemd dat die van Luxsat wel werkt.
Maar ja niet geschoten is altijd mis. dus die van luxsat geprobeerd , zelfde ellende dus zijn de bestanden hetzelfde als die hier staan, vond het al gek

Ik hou het op een wimdows 7 probleem (kijken wat Kilroy hiervan vindt ;-))

Ik heb nog een wat oude pc en werk met xp.
Heb nog niet echt alles kunnen testen maar kon de zender lijst lezen uit de dm en de lijst van kingsat laden.
Als ik straks nog even tijd heb ga ik de rest ook nog even proberen.
Maar eerst de bouw op want nu kan ik de waarde lezen van een condensator.

O ja deze die hier staat kon ik niet uit pakken gaf een fout melding.
Nadat ik hem hij gedownload kon ik hem ook niet verplaatsen naar mijn map.

@janblues: dan is die mogelijk niet volledig gedownload. We hebben hem net nog gedownload en verplaatst naar een andere map. De bestanden in het (zip) archief zijn de originele bestanden.

Op mijn oude defecte laptop lukte het wel en doet het goed op een paar dingen na.
Je kan het mac en ip adres opvragen maar dat werkt hier niet.
Wat wel leuk is je kan ook tekst boodschappen door sturen net als met de vorige.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan