drembox 500s

• Topic starter piet van de bree
  • Startdatum
P

piet van de bree

hallo ik ben een nieuwe ling heb een dream box 500s werkt bij me nog niet met een kaart van digitaal hij zegt steeds dat hij niet kan convverteren is er iemand genijgd mij ff uit leg te geven hoop van wel en een nederlandse hand lijding zo ook wel fijn zijn daar ik dan meer zelf kan zoeken bijvoorbaat mijn dank van de ze kant groten hoor het graag oke

probeer eerst wat meer info te geven.welke software staat er op Pli of gimini of iets anders.Heb je hem nieuw gekocht,dan zal er eerst andere software en cccam op moeten staan.

Hoi Piet en welkom op Satellite Fun.

Ook Sevensheaven welkom overigens.:)

Wil je de officiele Canal Digitaal kaart werkend krijgen op een Dreambox 500 (of andere Dreambox) zul je deze eerst moeten voorzien van andere firmware dan de originele firmware en dan ook nog een emu installeren, namelijk CCcam 2.1.1 niet te verwarren met 2.0.11.

Een handleiding hoe je een Dreambox moet flashen kun je in onze handleidingen sectie vinden.

oke dank je wel voor deze hulp vast ga op onder zoek uit oke je hoort nog van mij !!!

hallo blacktijger een goede avond zou wel wat hulp kunne gebruiken als je wild en tijd hebt om mij uit leg te geven wil nieuwe soft ware er op zetten

heb dus een dreambox 500s met de orsineele soft ware nor 140 2007\

dit werk niet kan niet cderen zegt hij steeds zit al een week te zoeken heb wel een ip adres al maar geen gimini

alwel een cam programma 2.11 cccam

heb dus canaal digitaal kaart krijg alleen duitsers en bvn er op de rest kan het niet coderen please help mie?????????

Ik verwees al eens naar de handleidingen sectie, heb je daar al gekeken? Staat echt een mooie uitleg hoe je een DM500 moet flashen hoor:

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=11566

Als je wilt dat je Canal Digitaal gaat werken, zul je wel even moeten opletten of je niet CCcam 2.0.11 hebt maar echt 2.1.1 want dat is toch iets anders.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan