Dringend hulp gevraagd dreambox 7020s

A

Auua123

Voorop gesteld ik ben een leek op dreambox gebied.
Ik hoop dan ook dat mijn dreambox 7020s niet de geest gegeven heeft.

Eergisteren kreeg ik tijdens het upbooten van de box een stroomstoring, waardoor de box nu niet meer upbooten doet. Hij komt in het eerste groene beeld van pli en blijft daar hangen.

Kan ik die boot sector op een of andere manier flashen zodat hij weer boot en daarbij de vraag, wat heb ik daarvoor nodig. Ik heb bijvoorbeeld een image file gedownload van een programmatje dat dreamup V2.14b heet, alleen gebrand op een cd zie ik daarbij geen enkele file. Ook meende ik [emu_rel107x_031228.zip] ergens te moeten downloaden.
Alleen die linken lopen allemaal dood.
Ik zou jullie erg dankbaar zijn als iemand me kan helpen en kan vertellen hoe ik mijn probleem kan oplossen.
 
je kan proberen met een o modem kabel te werken en het programma dreamup .
doe als volgt sluit de o modem kabel aan op je dreambox en op je pc.
Dan start je het programma dreamup ,hij zal zeggen zet je dreambox af ,doe dit en zet hem dan aan .
Als je geluk hebt kan je de image er nu inzetten.
dit is de link http://www.dream-multimedia-tv.de/en/downloads

succes
 
Helaas Jaap,
Ik heb je optie uitgeprobeert met de o kabel.
Dank je wel in ieder geval voor het meedenken. Ik heb inmiddels alle opties gehad.router ertussenuit, switch, zelfs de harde schijf losgekoppeld om te kijken of hij daar niet op bleef hangen. Ik kan eenvoudig het ip adres niet benaderen. Zelfs met een CF flash en bootmanager loopt hij vast. Ik ben bang dat hij er geweest is...
Ben
 
router ed heb je niet nodig de 0 modem kabel rechtstreeks in de box en niet aan het netwerk hangen ,je kan ook alle 3 de knoppen aan de voorkant gelijktijdig indrukken en die 2 min vasthouden wil ook wel eens lukken ,waar woon je ?

gr jaap
 
Alles geprobeerd wat je zei en de afstand is een beetje te ver denk ik. De zeeuwse kust.
 
kant van bruinisse ?