Dvd kopieren

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Hallo allemaal,

Jaja, het is gebeurd, heb een pioneer dvd +- brander gekocht.

Wil even een ervaring delen wat betreft branden van een te grote dvd in gigabytes: Heb dus AnyDVD geinstalleerd icm CloneDVD en dat gaat fantasties.

De eerste die ik brandde deed ik op een rewritable, zodat je geen dvd verprutst.

Gedaan wat programma aanwees en na branden in mijn dvd speler huiskamer en ja hoor, alles erop en eraan, menu s, dolby digitaal, ondertitels enz.

Deze 2 programmaas echt een aanrader, kind kan de was doen!

Groetjes

maar moest ie hem niet eerst rippen ? want over het algemeen zijn orginele dvd's groter dan 4,7 gig...... nu nog ff een dvd rippen van p f ofzo en ik ben ook blij ;-)

gr skilder

Ha Skilder

Nee hoor, pakte dvd die meer als 8 gig is en hij verkleind zelf, geweldiggggggggg.

Kijk er maar eens naar die programmaas.

Any dvd is nodig om eventuale regiocodes te omzeilen en Clone DVD is een progje die de originele DVD "verkleint" zodat ie op een DVD r past.

Ik zelf gebruik met veel plezier het programmaatje Shrink vs 3.5,

Dit progje maakt ook een passende kopie - is geheel gratis in tegenstelling tot anydvd en in het nederlands.

En de compressie is gunstiger dan clonedvd.

Na het shrinken even met Nero 6 dvdv de op HD geschreven bestanden slepen en voila alweer een schitterende dvd

Yep ik kan het beamen Shrink vs 3.5 is inderdaad een perfect proggie en op www.weethet.nl staat een duidelijke handleiding.

Zo... Ik kon niet achter blijven natuurlijk :) en heb een Sony Dru 510 DvD-writer -r/+r geinstalleerd in m'n pc.
En alle bovenstaande progjes er ook maar even op gezet.
Kan zeggen werkt perfect.

Nog bedankt voor de info Muppet :)

Big-Henk

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan