DVD techneut in de zaal aanwezig?

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ik heb een muziek dvd gedownload waarvan de hoofdstukken niet kloppen.
Als ik halverwege een nummer ben en ik wil naar het volgende door te drukken op > springt die een stuk verder in hetzelfde nummer of ergens zomaar midden in het volgende nummer, i.p.v. het begin van het volgende nummer.
De hoofdstukken kloppen dus niet.
Weet iemand hoe ik die kan herstellen?
bvd
 
Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik zoiets gedownload heb. 

Maar ik zou zeggen; geef de hoofdstukken eens een nummer. ;)
 
Wat misschien ook kan helpen is een andere player, ik denk dan bijvoorbeeld aan VLC of Winamp. Als die hetzelfde euvel hebben dan moet het wel aan de DVD liggen.

Edit: wat je ook zou kunnen doen is de muziek rippen en het omzetten naar .mp3 zodat je een audio cd kan maken.
 
Om welke dvd gaat het eigenlijk? 
 
@Freggel
Je eerste opmerking begrijp ik niet helemaal en het gaat om de dvd Tribute to the Cats band.

@parabolica
Hij doet het niet zoals het hoort in mijn standalone dvd speler en in mijn pc met vlc gaat het ook niet goed.
Met "Ace dvd audio extractor" heb ik al geprobeerd de muziek d'ruit te peuteren; ging helaas ook niet goed.
 
 
Op spotnet staan 2cd's vol met tribute to the cats band.
Uitgepakt geeft dat een stuk of 20 nummers , is dat wat??

Dan knal ik hem op  mijn website. Tenzij je hem zelf daar kunt plukken.?
 
@Mr Blue Sky.

Wat ik met mijn eerste opmerking bedoel, is om de ts-bestanden te bekijken en luisteren en dan de map of bestand een andere naam te geven,
en dus hoofdstuk 1 = 1, enz. 

Maar ik weet niet of het zo werkt, want ik zei al dat ik allang niks meer download, buiten afspeellijsten van Youtube met 4-K videodownloader.
 
Een dvd heeft vob. bestanden meestal ca 1Gb per bestand.
Mogelijkheid is van de dvd een grote mpg bestand te maken en vervolgens deze in de juiste stukjes knippen maar of je dat wilt een stuk of 15 losse filmpjes maken???



Mocht je de cd's met losse nummers willen aanschouwen.
www.georzie.nl/cats.zip.
 
Mr Blue Sky zei:
@parabolica
Met "Ace dvd audio extractor" heb ik al geprobeerd de muziek d'ruit te peuteren; ging helaas ook niet goed.

Daar zat ik ook al aan te denken maar als dit ook al niet lukt dan lijkt het erop dat er met de DVD iets niet goed zit. :(
 
Weet iemand hoe ik die kan herstellen?
Volgens mij kan dat alleen door de dvd te recoden of remuxen of hoe heet dat, en dan zelf de hoofdstukken opnieuw aanmaken.
Of misschien handiger inderdaad om een andere DVD te downloaden.
 
@The Matrix, bedankt voor je aanbod, maar ik kan die eventueel zelf downloaden.
Het is een live registratie van een concert, dus ik heb liever de dvd, want op een cd mis je toch de "emotie" van een concert.
Nou ja zo lang ik nergens aan kom, speelt die goed af, dus we doen het er maar mee.

Ik heb vroeger ook een eens een paar dvd's van goedwillende amateurs gedownload, waarvan de hoofdstukken niet kloppen en nu ik weer tegen dit probleem opliep, dacht ik, ga toch eens vragen of iemand daar een oplossing voor heeft.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan