- Lid sinds
- 28 okt 2007
- Berichten
- 8.091
- Waardering
- 995
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 76
- Locatie
- Een stoplicht op rood.
Tja en dan ga je cashen, laatst was tarief -47ct dus zonnepanelen uit en alle warmte bronnen aan , ik kon zo gek niet denken wat allemaal, airco, wasmachine oven op 200 graden ten tijde van en ow ja ik heb ook nog wat terrayaki piaten, dus die er ook bij gezet zoveel mogelijk verspreid over de groepen.
Hoe het mogelijk is dat met mijn electronica achtergrond het belangrijkste vergat, daar kwam ik dus vanzelf achter,
Na ruim 20 minuten BOEM, alles uit hoofdzekering van 35 A was doorgeknalt. Uit ervaring weet ik dat dit een trage zekering is en makkelijk 70A aankan maar niet voor lang dus vandaar de Boem.
Dus nu de beheerder gebeld en het eerlijk gespeeld, kosten 83€ . Monteur was snel maar ik kon hem niet paaien en hij verbrande zich bijna aan de loeihete porseleine zekering.
Bij mij rees snel de vraag waarom nog steeds zon out of date zekering wordt toegepast.
Maar goed dit gaat me geen tweede keer overkomen, ik heb via HomeAssist een komplete overzicht gemaakt met verbruik terulevering maximaal vermogen -15% en zo kan ik de gehele keten monitoren, diverse dringende herhaaldelijke alarm boodschappen op alles wat hier op IOS draait tevens een alarm bel.
Graag wil ik met jullie mijn dashboard delen. Netto energie door hoofdzekering is negatief, indien meer zon dan eigen gebruik , en MOET nooit in rood komen , verder wordt de tarieven rond 15u automatisch toegevoegd. Flink wat knutselwerk geweest
Hoe het mogelijk is dat met mijn electronica achtergrond het belangrijkste vergat, daar kwam ik dus vanzelf achter,
Na ruim 20 minuten BOEM, alles uit hoofdzekering van 35 A was doorgeknalt. Uit ervaring weet ik dat dit een trage zekering is en makkelijk 70A aankan maar niet voor lang dus vandaar de Boem.
Dus nu de beheerder gebeld en het eerlijk gespeeld, kosten 83€ . Monteur was snel maar ik kon hem niet paaien en hij verbrande zich bijna aan de loeihete porseleine zekering.
Bij mij rees snel de vraag waarom nog steeds zon out of date zekering wordt toegepast.
Maar goed dit gaat me geen tweede keer overkomen, ik heb via HomeAssist een komplete overzicht gemaakt met verbruik terulevering maximaal vermogen -15% en zo kan ik de gehele keten monitoren, diverse dringende herhaaldelijke alarm boodschappen op alles wat hier op IOS draait tevens een alarm bel.
Graag wil ik met jullie mijn dashboard delen. Netto energie door hoofdzekering is negatief, indien meer zon dan eigen gebruik , en MOET nooit in rood komen , verder wordt de tarieven rond 15u automatisch toegevoegd. Flink wat knutselwerk geweest
