Echostar dvr 7000 Van harddisk verwisselen?

S

satwalker

Wie kan mij het een en ander vertellen over of het mogelijk is een grotere harddisk in de echostar te pluggen

En zijn er ook tools om de opgenomen beelden ook naar je pc te downen en zo de programmas op dvd te branden?

Is het ook mogelijk om via je pc een film naar de harde schijf te downen?


IK denk zelf : Als het mogelijk is om mp3 en fotos uit je pc te downloaden naar de echostar moet het toch ook mogelijk zijn om vanuit de echostar naar je pc te downloaden.

Zijn er ook speciale projectsites zoals (dvbproject voor de nokia ) beschikbaar voor de dvr edities van echostar en andere DVR Ontvangers?
 
Originally posted by satwalker
Wie kan mij het een en ander vertellen over of het mogelijk is een grotere harddisk in de echostar te pluggen

En zijn er ook tools om de opgenomen beelden ook naar je pc te downen en zo de programmas op dvd te branden?

Is het ook mogelijk om via je pc een film naar de harde schijf te downen?


IK denk zelf : Als het mogelijk is om mp3 en fotos uit je pc te downloaden naar de echostar moet het toch ook mogelijk zijn om vanuit de echostar naar je pc te downloaden.

Zijn er ook speciale projectsites zoals (dvbproject voor de nokia ) beschikbaar voor de dvr edities van echostar en andere DVR Ontvangers?


Ja dat is wel mogelijk ,gebruik hier een 120gb van seagate

werkt perfect
 
Hoi, Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik de mp3-speler moet installeren op de echostar 7000, ik heb de echostar al verschillende malen aangesloten op de computer, maar iedere keer geeft de computer aan dat hij de hardware niet kan installeren. Het programma -mp3 loader- Kan de echostar ook niet vinden.

Als iemand wel weet hoe hij de mp3-speler op de echostar moet installeren zou je dan alsjeblieft een reactie willen sturen?

Alvast bedankt
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan