Eenvoudige vervanger voor DVR-Studio Pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.454
Punten
113
Leeftijd
61
Is er inmiddels al iets eenvoudigs te vinden wat hetzelfde werkt als DVR-Studio Pro?

Dus dat je een .ts file eenvoudig kunt bewerken, reklames eruit kan halen en het programma er dan zelf netjes ifo en vob files van maakt om op dvd te kunnen branden.
DVR Studio Pro is erg simpel en ook voor minder ervaren computergebruikers heel eenvoudig om mee te werken. Maar de prijs is alweer gestegen van 65 euro naar 75 euro en dat vinden we toch wat te duur voor zo'n simpel programma.

Ben dus voor kennissen op zoek naar iets wat ook zo eenvoudig is maar dan gratis danwel een stuk goedkoper danwel alternatief te registreren.

Laatst werd me Adobe Premiere Pro aangeraden maar die is sowieso al te ingewikkeld.

De gewone DVR Studio versie is ook geen optie (55 euro) want die maakt alleen mpg files en het is niet de bedoeling dat we er eerst mpg van maken en daarna de handel weer omzetten naar DVD.
Ook niet dat wat bij Sjerom beschreven staat met dat java en nog iets anders want dan ontstaan te vaak lipsync problemen.

Iemand goede idee?n?

Hij is 24,5 dagen geleden nog gepost in a.b.comp met Eweka nog binnen te halen.

Ik werk met dvrstudio pro en videoredo.

Overigens vind ik DVRstudio Pro perfect werken.

Als je interesse hebt heb ik wel de laatste versie voor je ,werkend uiteraard.

Misschien brutaal maar ik heb hier ook wel belangstelling voor.

:)
Nr.10

@nummer 10

Check je mail maar eens...........

Succes

BT

Ik gebruik het tooltje "Total Video convertor"

Deze converteert alle mogelijke formaten naar alles wat denkbaar is. ook TS rechtstreeks naar MPEG
Dus er zal wel een formaat bij zijn die je dan makkelijk met bewerkingprogramma's kunt knippen en plakken en wat dies meer zij.

Ik zet hem in mijn FTP servertje kun je kijken of dit iets is.

Oef zoveel reacties had ik niet verwacht.
@Technodad: ik heb wel interesse. Heb nu een werkende die middels een loader gestart moet worden (thanks to Luca) maar dat is een Duitse versie.

@Mr. Blue Sky: Die van de usenet heb ik al vaker afgehaald maar hadden allemaal hetzelfde probleem, werkten op een key of crack en als je eenmaal ooit DVR Studio op je pc had gehad en de licentie was verlopen werkte die crack ook niet meer, maar zal hem eens afhalen en proberen.

@Pokhout: Lijkt me interessant die Total Video Convertor, maar kun je daarmee ook reklames uit een film knippen voordat je de zaak converteert naar DVD formaat?

Blijft natuurlijk vreemd dat er slechts 1 tooltje, genaamd DVR-Studio zoiets kan, lijkt me toch dat meer programmeurs zoiets eenvoudigs zouden kunnen maken, raar dat dit niet gebeurd is tot nu toe.

Alvast bedankt voor al jullie reacties zover!!!

Nee video converter converteerd alleen maar .

Je hebt dan wel beschikking over een bestand die misschien beter te editten is

Oh da's jammer, maar toch bedankt, heb hem meegenomen voor alle zekerheid.:)

Er is een ontvanger, jou bekend die hetzelf doet.

Misschien is dat de oplossing wel.

:biggrin:
Nr.10

Ja die ken ik, je mag me er best zo eentje kopen.:biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nee,dat snap ik en gelijk ??n voor jou ook.

Ik vind het zo jammer dat deze optie er nog niet is voor een dream.

;)
Nr.10

Ja klopt, feiteiljk had die er wel kunnen zijn, immers beiden draaien op linux dus het moet gewoon iets zijn wat door een linuxprogrammeur gemaakt is en derhalve ook voor de Dream gemaakt zou kunnen worden.

Nja, afwachten dan maar, misschien komt er nog wel iemand op dat idee.:)

Het zou een uitkomst zijn.

;)
Nr.10

Ik gebruik PVA Strumento om te conveteren een TS file naar MPG en bewerk en brand het daarna met Pinnacle studio 9 dit is niet de nieuwste versie maar voor studio 10 is mijn computer te oud.
PVA Stumento is gratis Pinnacle Studio niet
het moet ook met allemaal gratis programas kunnen, op de site van doom9 is er van alles over te vinden deze site is in het engels en met een nederlandse mirror site.

Gr g@it

PVA Strumento is mooi, maar het was net niet de bedoeling om eerst naar mpg te converteren.
Pinnacle ken ik ook, maar is toch weer te groot en te ingewikkeld voor eenvoudige zaken te doen. Op Doom9 ben ik trouwens al vaker geweest, da's zeker een goede tip, ook voor de meelezers!

Doch bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties en de hulp. Inmiddels ben ik voorzien van een werkende DVR-Studio Pro en ga ik VideoRedo nog eens nader bekijken.

Harstikke bedankt mensen!!!

ProjectX is daar toch voor gemaakt ? Kun je zo in knippen en plakken. Ook hoofdstukken maken gaat prima.

Ja klopt. Maar dat is dus dat Java ding wat ook bij Sjerom omschreven staat zoals ik schreef.
Ik wist trouwens niet dta je daarin kon knippen en plakken, maar daarmee heb ik vaker lipsync problemen gehad in de audio, vandaar dat ik iets anders zocht.

VideoReDo

http://www.videoredo.com/

Volgens mij speciaal gemaakt voor PVR en sat files files
Ontzettend handig editten, leest ts files in en converteerd tijdens het wegschrijven naar mpg
Tevens herstellen van de stream en audio kanalen kiezen mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan