Eenvoudige vervanger voor DVR-Studio Pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks sterretje, maar een aantal reply's terug heeft Technodad die ook al als tip aan de hand gedaan, die converteert echter naar mpg en ik wil niet eerst naar mpg en dan van daaruit weer naar dvd.:)

Toch bedankt voor de tip, maar inmiddels ben ik al geholpen middels een "geregistreerde" DVRStudio.:biggrin:

We hebben even contact gezocht met Sjerom en hem gevraagd of zoiets voor de dreambox gemaakt kan worden. Het probleem is echter de processor, die is - volgens hem - niet krachtig genoeg voor DVR Studio achtige dingen.

Als hun hem willen schrijven wil ik hem wel testen of hij het aankan of niet.

;)
Nr.10

Ze willen hem niet schrijven omdat de processor niet krachtig genoeg is

Heel erg jammer.

Snap alleen niet dat je dat vooraf kunt zeggen.

:(
Nr.10

We hebben even contact gezocht met Sjerom en hem gevraagd of zoiets voor de dreambox gemaakt kan worden.
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap deze niet helemaal.

Er is aan Sjerom gevraagd of wat voor iets voor de Dreambox gemaakt kon worden?:? Iets als videoredo of zo?
En zoja, hoezo zou de processor van de Dream dat dan aan moeten kunnen?

@Nummer 10: we schreven toch dat de processor in de dreambox niet krachtig genoeg is.

@BlackTiger we hebben gevraagd of het mogelijk is een utility te schrijven voor de dreambox (image) dat .ts files omzet naar DVD-bestanden (.vob, .ifo, .bup, e.d.).

De processor is niet krachtig genoeg om het omzetten van die bestanden te verwerken binnen een redelijk tijdsbestek.

Het is absoluut helemaal helder, maar het zou zo'n uitkomst zijn.

Misschien weten jullie over er een dream bestaat die wel de goede processor heeft?

;)
Nr.10

Ha mannen,

Ben nog wat tegengekomen, Movavi.
Haal maar eens binnen via de newsgroepen...

Groetjes

Black Tiger;176292 zei:
Thanks sterretje, maar een aantal reply's terug heeft Technodad die ook al als tip aan de hand gedaan, die converteert echter naar mpg en ik wil niet eerst naar mpg en dan van daaruit weer naar dvd.:)

Toch bedankt voor de tip, maar inmiddels ben ik al geholpen middels een "geregistreerde" DVRStudio.:biggrin:

Je kan met videoredo ook naar vob uitvoeren of bedoel je dat niet.
Heb geen aandelen hoor :) , maar het simpele editten sprak me wel aan.

@Eendenteam:
een utility te schrijven voor de dreambox (image) dat .ts files omzet naar DVD-bestanden
Oh dus rechtstreeks door de Dream laten uitvoeren? Hmmz... waarom op de Dream. Als je zoiets kunt maken voor op de pc is het toch ook goed? Je moet immers dan toch weer de bestanden overzetten naar je pc als je het door de Dream zou laten doen.

@Sterretje: Naar .vob en .ifo? Ja dat bedoelde ik zeer zeker, maar dacht dat dit niet kon omdat er over mpg gesproken werd. Kijk da's natuurlijk een andere zaak. DVRStudio pro is ook heel eenvoudig, maar dan ga ik toch nog eens een blik werpen op VideoRedo, altijd handig namelijk om iets achter de hand te hebben als backup. Thanks!

wie veel liegt moet veel onthouden

ik lieg nooit want ik onthoud niets , h?h?!

Het is je vergeven want je bent een nieuwe gebruiker en daarvoor alvast welkom op Duck. Maarreh... volgende keer wel even op de datum letten, de post waar je op reageerde is al dik anderhalf jaar oud.:biggrin:

Technodad;175854 zei:
Ik werk met dvrstudio pro en videoredo.

Overigens vind ik DVRstudio Pro perfect werken.

Als je interesse hebt heb ik wel de laatste versie voor je ,werkend uiteraard.

hallo Technodad ik las net je stukje over dvrstudio en nu heb ik deze gedownload omdat dit het enige programma is wat ik kon vinden om spullen van mijn ontvanger te kopieren maar er zou een probeerversie moeten zijn alleen die geeft aan dat hij al verlopen is en doet niets weet jij misschien raad?

ik hoop snel iets te horen want ik zou het programma graag proberen

groeten muppet

Technodad;175854 zei:

Zou u voor mij ook de laatste versie werkend hebben ?

Technodad;175854 zei:

Als het mogelijk is wil ik deze versie van DVR studio Pro wel hebben,Ik ben al lang op zoek naar de versie 2.15.

Ik weet niet of het mag maar dit tooltje is volgens mij wat we allemaal kunnen gebruiken:

http://torrents.thepiratebay.org/533..._5.2.08_Crack_[_k

aiseesoft total (ik gebruik het om dvd naar ts om te zetten en avi to ts

ik zet alles via netwerk op externe hd die aan de dream hangt ;-) vandaar...

edensan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan