Eindelijk een Nederlandse gebr.aanw. Xtreme

Als je wilt kun je hem aan een emailtje naar me sturen, dan zet ik hem in de downloadsectie van Fun, dan kan ie daar ook afgehaald worden.
 
Inmiddels ook te downloaden vanaf de Satellite Fun download sectie. Met dank aan Mokum!
 
Originally posted by Black Tiger
Inmiddels ook te downloaden vanaf de Satellite Fun download sectie. Met dank aan Mokum!

BT, ik kan hem niet op dit board vinden. Ben ik blind of staat die er niet meer?
Lubas
 
hallo hoe kom ik op de downloads van BlackTiger ??
ik zoek ook een nederlandse handleideing voor de Xtreme
 
Hoi Mokum1,

Ouwe kofieleut alles goed? Lang geleden man.
 
hallo hoe kom ik op de downloads van BlackTiger ??
Dat staat een paar berichten hoger, staat in de downloadsectie van mijn forum.

Sorry van de pm net, ik wist helemaal niet meer dat we die hadden. Als je op mijn naam klikt zie je ook "Bezoek Black Tigers homepage", dat is Satellite Fun, als je daar even registreert kun je bij de downloadsectie de handleiding downloaden.
 
hallo bedankt het downloaden is gelukt maar ik kan hem niet afdrukken want hij vraagt om een wachtwoord ???
 
Dan heeft de maker er voor gezorgd dat het een alleen-lezen pdf document betreft. Daar zijn wel tooltjes voor. Ik ga eens voor je kijken of het probleem op te lossen is.
 
Al in orde. Als je hem nog een keer download, is hij wel nog beschermd, maar je kunt hem nu ook gewoon uitprinten.
 
hallo man
wat een services en hartelijk bedankt voor de medewerking en
prettige feestdage gewenst
frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan