emu

H

hex

kan mij iemand vertellen hoe de emu werkt en wat moet ik instellen. kunnen de keys ook handmatig in gevoerd worden
heb versie 07.12.2003
 
Blauwe knop indrukken en b.v op radegast zetten en dan key update en voila beeld.
Er moet wel een settingslijst in zitten anders kun je het EMU menu niet oproepen.
O ja, de EMU moet je wel downloaden en dat kan in het EMU menu nummer 2 maar eerst initial addon for flash(nummer 3) en dan downloaden en weer initial addon for flash en dan naar nummer 4 unzip and install addon opnieuw starten,effe wachten en dan moet het goed zijn.
 
hallo pillie zou je mij een andere omschrijving kunnen geven heb wel een zenderlijst maar kom niet veel verder meer kan ik nu alles op de dreambox instellen of moet ik nog iets downloaden op de pc groetjes ad
 
Wat wil je precies weten en welke image heb je nou op de Dreambox(naam en datum),omschrijf uitgebreid wat er wel of niet lukt.
 
heb de emu rel107 0312o1a zip zover ben ik
zenderlijst er in netwerk is ook goed maar alleen beeld op bvn maar nu verder weet ik niet meer al 4 dagen aan het probeeren en veel lezen
 
Ga naar www.olmi.cz kijk onderaan de pagina daar staat een softcam url,kopier deze naar de dreambox met een FTP programma(smart FTP is gratis bij www.download.com) naar var/etc en dan kun je onder de blauwe een key update doen.
Je kunt het ook met internet explorer doen door het IP adres van je dreambox in de url balk in te vullen en dan naar var/etc gaan en de softcam url plaatsen.
 
hallo pillie ben er nog even heb wel de programma plus url maar nu nog plaatsen snap het ftp programma nog niet maar ga er morgen verder mee groetjes ad
 
ben weer uuren verder maar geen beeld heb smart ftp v.1.0
heb de softcam url waar kan ik de var/etc vinden ik kom er niet wie legt het uit uit groetjes ad
 
Je kan ook op de PC met internet Explorer erin komen als je op de adres balk je dreambox IP adres(b.v-192.168.0.123 en dan enter) invult en daarna moet je een gebruikersnaam(root) en wachtwoord(dreambox) invullen en dan krijg je de bestanden te zien uit de dreambox en dan naar var/etc en de url plaatsen.
 
hallo pillie ben nu zover maar vraagt niet om wachtwoord zie wel nu var en etc staan maar kan daar de url niet neer zetten
 
Dubbelklik op etc en plaats de url,anders moet in je in Explorer naar extra,geavanceerde internet optie's moet je FTP map weergave en passief FTP protocol inschakelen .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan