Epg?

Plugin wel opstarten via het plugin menu BT.

Ik kom er eerlijk gezegd ook nog niet helemaal uit, want niet overal geeft hij iets en zojuist toen ik ik via de 'lametoets' uit de epg wou gaan, kreeg ik een melding: bezig met downloaden???

Kan dit een lijst zijn van programma's die uitgezonden gaan worden, die er moet komen te staan bij de betrefffende zender @Guardian?

Ohja de instelingen heb ik al gedaan, maar net als ij BT zie ik niet bij alle zenders info... ;)

Originally posted by freggel1
Ik kom er eerlijk gezegd ook nog niet helemaal uit, want niet overal geeft hij iets en zojuist toen ik ik via de 'lametoets' uit de epg wou gaan, kreeg ik een melding: bezig met downloaden???

Dat betekend dus dat ie nog niet alle "nieuwe" info binnen heeft gehaald.

Kan dit een lijst zijn van programma's die uitgezonden gaan worden, die er moet komen te staan bij de betrefffende zender @Guardian?
B]

Snap ik net ff niet????

Ohja de instelingen heb ik al gedaan, maar net als ij BT zie ik niet bij alle zenders info... ;)

Alias niet goed ingesteld!

Als je MV aktief hebt kun je via de Dreamknop in het menu ook naar de alias manager, links van het scherm staan dan de gevonden namen en deze moet je dan "linken" naar de kanaal namen rechts in de lijst. Dit is een eenmalige aktie.

Dat precies instellen dat ga ik nog proberen @Guardian...

Via het plugin menu? Ik heb rudream draaien.:)

@BT

Ru weet ik zo niet uit mijn hoofd, ga um straks nog wel ff op USB erbij zetten dan kijk ik wel ff.

Je hebt in Ru toch wel een kleur op je AB waarbij je plugins kan opstarten?? (juxebox,picviewer e.d.)???

Originally posted by Black Tiger
Via het plugin menu? Ik heb rudream draaien.:)

OK BT; plugin menu in Rudream zit onder de gele knop vanaf dit menu MV opstarten.

p.s Heb um net ff op USB gepleurt, maar hij start niet op in multi-boot (bij mij iig).

Ja dat wist ik wel dat ie daar zat die plugins knop, maar ik had duidelijker moeten zijn, sorry, mijn fout. Ik gaf dat zo aan omdat het opstarten van de MV onder Dream ook al anders werkte maar ik had moeten weten dat ik nu onduidelijk was door de opmerking op deze manier te plaatsen.

Ik krijg dus wel de plugins te zien, maar de MV staat er niet bij. Dat is dus het probleem.

Dus verwijderen en opnieuw installeren.

Btw als ik hier met de SDT Davinci 2maal op de rode knop druk en vervolgens _ external EPG_ kies start MV wel op, ook kan ik dan via de Dream knop in het config menu van MV komen.

Opnieuw geinstalleerd. Vind hem nu wel onder de plugins, maar kan nog steeds niet in het config menu komen.
Zelfde euvel overigens ook op een 7020 met Hydra Phoenix erop.

BT druk gewoon eens op je menu knop en je bent er :biggrin:
bij mij kom ik zo in het menu

Ik heb geen menu knop op de a/b.:biggrin:
Maar gelukkig weet ik dat ze de Dream knop tegenwoordig vervangen hebben door een Menu knop.
Dat helpt echter niet, had het al geprobeerd.

Ik had overigens wel een verkeerde mededeling gedaan, ik heb het ding nu al 3x geinstalleerd maar onder de gele knop, bij de nieuwe rudream dus de plugins knop, komt de MV er niet bij te staan, ook niet als je hem van daaruit installeert.:(

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan