Error 10057 socket is not connected

M

maestro1

Hoi zinds vanmorgen krijg ik deze probleem,ik heb niets veranderd,wat is er gebeurd? kan iemand mijn helpen?

alvast bedankt :sad:

Dat is een teken dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

In een oudere thread (klik) op dit forum is er al eens over deze melding gesproken, als het goed is heeft het te maken met je netwerk en ip adres instellingen.

Het kan ook helpen als je aangeeft waar je mee bezig bent, gewoon kijken of met DCC ofzo?

Komt namelijk vaker voor als je met DCC aan het flashen gaat of werken gaat. Schijnt ook voor te komen als er stroomuitval is geweest.

bedankt voor u antwoord,ik weet niet wat er gebeurd is,omdat, ik denk dat het in de nacht is gebeurd,ik kan geen verbinding maken,en als ik probeerd via dcc krijg ik deze error,ik heb de oude thread gelezen,maar het heeft niet geholpen,en ik hebt geprobeerd ook via start>uitvoeren in windows,maar er gebeurd ook niks,wat kan ik doen?

nogmaals bedankt

Je hebt wel in de Dreambox zelf gekeken of zijn ip adres nog correct is?

Als hij echt niet meer via het netwerk te bereiken is, kun je het beste even het image opnieuw er op flashen, liefst even niet met DCC maar met DreamUp, daarvoor is dus wel een seriele nullmodemkabel nodig.

Als het een Dreambox met Enigma2 is zoals o.a. de 800 en 7025 dan kan het weer op andere wijze. Er staat een handleiding met afbeeldingen hiervoor in onze handleiding sectie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan