et5000

peppi

New Member
Lid sinds
22 mei 2011
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
goedendag,ik heb een probleem en krijg het niet opgelost. heb een et5000 met kaarten van tvv en cd . heeft altijd perfect gewerkt tot ongeveer 14 dagen terug. sinsdien op de belgiese zenders blokkerig beeld wat heb ik gedaan schotel opnieuw uitgericht nieuwe image er op fec aangepast kaart alleen geladen van tvv probleem blijft. wie weet er raad,groeten peppi en schroom niet te antwoorden want probeer echt alles uit,op de hollandse zenders werkt het goed pli 3.0 pli 2.1 geen probleem met cd alleen tvv probleem

 
Ja dat kan kloppen op 26-4 is de TVV transponder omgezet naar DVB-S2 8PSK dus zo moet het staan,

12722 H 22000 3/4

DVB-S2/8PSK

MPEG-2/MPEG-4

Nu is het wel zo dat 8PSK iets meer signaal nodig heeft als je al op het randje zat heb je nu misschien iets te weinig signaal.

Maar ik neem dat niet direct aan je hebt de freqentie al aangepast dus het zou goed moeten zijn misschien de zenders op die transponder nog een keer inscannen met de juiste freqs.

 
bedankt voor het reageren,heb er dus nog eens even naar gekeken,je hebt gelijk,zat wel degelijk op het randje omdat de juiste lnb niet gemonteerd was voor dit type schotel. met de wijziging is dit dus verkeerd gegaan ,juiste lnb gemonteerd voor 80 cm schotel probleem opgelost,twee weten meer als een ,bedankt voor je reactie kan wat mij betreft op slot

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan