Eurosport 2 en andere

nicewithice

Jr. Member
Lid sinds
19 mrt 2012
Berichten
125
Waarderingsscore
7
Punten
18
Leeftijd
66
Ik heb een hele hoop vragen ivm motorsport kanalen. Tv Vlaanderen heeft alles overoop gegooid en ik heb geen eurosport 2 meer. Dus de eerste vraag is hoe kan ik dit fta ontvangen? Ik heb nog een reserve receiver zonder kaart en die kan ik eventueel aansluiten in geval van mijn favoriete programma. Andere vraag is ivm formule 1. Volgend jaar niet meer op rtl te zien. Wat zijn de alternatieven? Is ziggy sport aan te raden? Bedankt voor elke reaktie. 

 
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen. Voor zover ik kon zien is Eurosport 2 niet FTA te ontvangen maar is overal gecodeerd.

Formule 1 kijk ik zelf ook nogal graag naar. Ben niet in het bezit van een abonnemen op sportkanalen, maar op de kabel is hier Ziggo Sport gratis en daar wordt de F1 ook op uitgezonden. Met commentaar van Olav Mol en zijn collega in de pit.

Dus dat is zeker aan te raden.

Daarnaast zijn er ook nog wat minder legale opties zoals iptv waar zowat alle sportzenders op open staan inclusief Eurosport 2.

 
Nou ja , Olav Mol een aanrader.???????? Hij moet die microfoon voor zijn mond houden en  niet tegen zijn huig.  En zijn woohoordenn niet steeheeds uihuitrekkun . 

Ow men Zo irritant. 

Zou vervangen moeten worden door Doornbos. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziggy sport? 

Ik denk dus dat je een abonnement hebt via Ziggo? 

Toevallig ook een abbo voor jou gsm? 

Ik zou zeggen kies voor vodafone, en dan kun je een keuze maken bij ziggo, in mijn geval dus ziggo sport. 

Zoek even een goede buurman, of vriend, en deel het account..  Jij fox, hij film, en de andere xxx....

Of zit ik nu mis?

Zoek eens een mediabox, en pleur daar Kodi op, met wat "illegale' addons, en installeer eens sportsdevil op, je kunt dan via een livestream sport kijken naar jou keuze [let wel, pas vanaf het moment dat de wedstrijd begint...] :biggrin:  

En anders wellicht zoals BT zegt, iptv?  Kost geen drol bij onze oosterburen.

 
Zou vervangen moeten worden door Doornbos. 
Nja, niet dat het bij de vraag hoorde. Maar smaken verschillen en voor mij is Olav gewoon -de- commentator.

Ik zou zeggen kies voor vodafone, en dan kun je een keuze maken bij ziggo, in mijn geval dus ziggo sport. 
Heej... reclame maken? LoL. :biggrin: Maar zoals gezegd is dat niet nodig. Ziggo sport is gewoon gratis bij een Ziggo abonnement.

Het Ziggo sportpakket wat jij bedoeld bevat meerdere sportzenders, maar dat is niet noodzakelijk voor F1 te kijken. Ook motorracen is bij het "open" sportpakket te zien. Maar misschien is er meer motorsport te zien bij het uitgebreidere pakket?

Weet jij daar meer over wat er daar te zien is? Want bij ons is dit pakket niet aanwezig.

 
Bedankt voor jullie antwoorden. TV langs internet kan ik vergeten hier waar ik woon, heb slechts 15 GB per maand, geen vaste internetaansluiting hier, alles gaat over een stick. Elke 15 GB meer kost mij 10 Euro. Dus enkel over satteliet. Dus voor volgend jaar sta ik voor de jeuze, ziggo abo, of Sky Sport, of wat anders, maar liefst zonder(al te veel) reklame en het aller belangrijkste is dat ik alle races live kan zien. 

PS Eurosport 2 is eigenlijk niet zo belangrijk, enkel vandaag zijn het de 24 uren van Le Mans en dat kijk ik ook wel eens graag....

 
En de Duitse eurosport 1 zend nu 9h15 autosport uit via  canal digitaal (kanaal 28 fta)

 en de nederlandse eurosport 1 zend nu motersport uit via Joyne

 
Bedankt Leen, heb dat zojuist gezien en staat ook aan in de achtergrond momenteel. 

 
Dus voor volgend jaar sta ik voor de jeuze, ziggo abo, of Sky Sport, of wat anders, maar liefst zonder(al te veel) reklame en het aller belangrijkste is dat ik alle races live kan zien. 
Zoals gezegd, met een Ziggo abo krijg je er 1 gratis Ziggo sport kanaal bij en daar worden alle F1 races zonder reclame op uitgezonden. Wel uiteraard met voor- en nabeschouwing. Maar geen reclame tussen de race. Zit al in het goedkoopste pakket.

Misschien ook wel motorraces maar dat weet ik niet zeker. Eurosport 2 zit echter in het extra te betalen Movies & Series XL pakket. Dat is wel gratis te krijgen als je ook een Vodafone GSM abo hebt zoals freggel1 als schreef. Of in het TV Max pakket zit het inbegrepen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, sorry dat ik maar blijf doordreunen over dit, nog een vraagje echter. Een Ziggo abo, hoe gaat dat voor een Belg die in Griekenland alles met satelliet ontvangt ? Indien dit niet mogelijk is, kan ik eventueel bij Canal Digitaal een abo nemen ? En ik zou graag mijn huidige receiver blijven gebruiken, hoe zit dat ? Bestaan er nog kaarten voor of is alles geintegreerd dezer dagen ?

 
sorry dat ik maar blijf doordreunen over dit
Doordreunen? Nee joh, hoe kom je erbij? Dit forum is om te helpen, dus als je opnieuw vragen te binnen schieten, dan moet je die gewoon blijven vragen, dat noemen wij geen doordreunen hoor, geen zorg. ;)

Maar om terug te komen op je vraag moet ik toegeven dat ik niet goed opgelet heb bij je initiele vraag. Ik had eerst moeten vragen of je in België woonde want daar is geen Ziggo abonnement te krijgen en al helemaal niet in Griekenland. Omdat je Ziggo sport noemde, dacht ik dat je in Nederland woonde.

Ik weet wel dat Canal Digitaal wel een pakket heeft met Ziggo Sport er in, maar ik durf niet te zeggen of TV Vlaanderen dat ook biedt, want als niet-Nederlander kun je geen CD abo krijgen.

Als TVV dat niet levert en je huidige receiver de CCcam of Oscam emu aan kan, dan is er alleen nog de mogelijkheid tot illegale cardsharing. Daarvoor moet je ontvanger ook aan internet hangen, maar dit is qua verbruik zeer klein.

Illegale cardsharing mogen en kunnen we hier helaas niet bespreken.

 
@nicewithice

Ziggo gaat via kabel

https://www.canaldigitaal.nl/ & App

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/buitenland/  duitse eurosport 1 (fta)

€20, €25 (ZiggoSelect apart €14)  of  €35 inclusief ZiggoSelect (voor F1)

https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijst.pdf

https://www.joyne.nl/index.html geen App

CI poort nodig. ZiggoSelect alleen apart €15

Voordeligst 1 jaar abo a €13 eurosport 1 nl  of  €22  eurosport 1 en 2 nl 

https://www.joyne.nl/nl/file/20200131132321/8/index.html / zenderoverzicht-nl.pdf

Ik heb Joyne (€22) en Canal Digitaal met ZiggoSelect (Voor de F1)

@Black Tiger

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/buitenland/

BLIJF VERBONDEN MET NEDERLANDSE TV
Het beste van Nederlandse tv in je huiskamer

Of je nou alleen werkt in het buitenland, er een tweede huis bezit of er permanent woont, met Canal Digitaal kijk je altijd de beste Nederlandse televisie en blijf je altijd verbonden met Nederland

*Bij een 2-jarig abonnement

BESTEL DIRECT

 
@Leen JoyneKan men tegenwoordig als Belg wonende in het buitenland dan ook een Joyne of Canal Digitaal abo afsluiten? Want voorheen kon dit nog niet.

 
@Black Tiger

@nicewithice

Heb net ff met Canal Digitaal gebeld en er werd verteld

dat een buitenlander in buitenland een abbo afsluiten

en met een buitenlandse rekening betalen en laten opsturen ?

@Black Tiger

@nicewithice

Bij Joyne weet ik het niet want dat gaat via een dealer. (in NL?)

 en voor Joyne moet  je sat ontvanger een CI poort hebben.

 
@Leen Joyne  Ziggo gaat niet alleen via de kabel, met Ziggo Go kun je altijd en overal kijken, maar ja dan moet je een abonnement hebben, maar volgens mij zei ik dit in mijn eerste antwoord al, delen!!!

Account delen, ondanks dat ze er eigenlijk niet blij mee zijn, maar ze werken het zelf in de hand. ;)  

En anders gewoon een iptv abbootje, dit werkt wel maar dan gewoon de app op de smartphone zetten, en als het kan daar een abbo op, en gewoon doorstreamen naar de tv. ;)  

Pfoeh, nou maak ik weer reclame, en vertel eigenlijk te veel. :biggrin:

 Maar ts @nicewithice kun jij daar waar jij woont niet een abonnement nemen voor jou telefoon??? 

 
maar volgens mij zei ik dit in mijn eerste antwoord al, delen!!!
Account delen wordt steeds minder mogelijk. Ontvangers die nu uitgegeven worden zijn zonder smartcard, dus dan wordt je beperkt tot CI modules met smartcard.

@Leen JoyneFijn te horen dat dit kon. Voorheen was dat absoluut niet mogelijk, het werd zelfs pas later moeilijk mogelijk om voor een Nederlander in bijv. Spanje een abo te krijgen. Goed te horen dat ze dit beleid verandert hebben en dat nu ook een buitenlander een officieel abonnement kan krijgen.

Misschien is dit dan toch een goede oplossing voor nicewithice. Bedankt voor het controleren! (Y)

 
Kan niet quoten, dus...

@ allen, ik heb reeds een TV Vlaanderen abonnement, ik woon meeste tijd in Griekenland, heb ook een grieks telefoon abo, maar uit ondervinding weet ik dat TV kijken over telefoon zeer veel Data wegneemt, en dat is duur hier. En mijn normale internetverbinding is 30 GB per maand, dus ook dadelijk op na 2 avonden TV kijken denk ik ?

Gebruik momenteel de TV Vlaanderen receiver maar heb een Vu+ en een Sab Unix decoder als reserve klaar staan.

 
Kan niet quoten, dus...
Nee de mogelijkheid om hele berichten te quoten staat uitgeschakeld dat houdt het overzichtelijk.

Maar je kunt wel een stuk tekst selecteren met de muis, dan komt er automatisch een popup met "selectie quoten" en zo kun je quoten.

Of met de bbcode quote tags of je kunt een stuk tekst selecteren en kopieren dan op de aanhalingstekens klikken en de tekst in het tekstvak kopieren, en op die manier quoten.

Die VU+ biedt wel mogelijkheden. Maar misschien is een Canal Digitaal abonnement dan iets? Daar kan Ziggo Sport bij. Zou ook moeten werken op de TV Vlaanderen ontvanger en anders zeker wel op de VU+.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan