- Lid sinds
- 8 feb 2001
- Berichten
- 36.035
- Waardering
- 1.598
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 62
- Locatie
- State Penitentiary
Zoals bij velen bekend heeft RTL Duitsland een sublicentie en zenden ze meerdere races uit.
Dat is ook het geval met de GrandPrix van Monaco komend weekend. Bij providers die de zender RTL+ in hun pakket hebben kan men dus gratis de race bekijken.
Uiteraard wel met af en toe een reclame er tussendoor en in het Duits, maar voor de taal kan men altijd nog op een apart apparaat (bijv. telefoon) naar Grand Prix Radio luisteren.
In elk geval leuk voor mensen die geen Viaplay of andere wijze hebben om F1 te kijken.
Er zullen nog meer races door RTL+ worden uitgezonden, op dit moment is niet bekend welke allemaal maar op dit moment weten we dat in elk geval de F1 van België en die van Nederland ook worden uitgezonden en dus gratis te bekijken zijn.
Als alternatief zou men middels een VPN gebruik kunnen maken van bijv.:
RTBF Auvio (België) met Frans commentaar.
Servus TV / ORF (Oostenrijk) met Duits commentaar.
Dat is ook het geval met de GrandPrix van Monaco komend weekend. Bij providers die de zender RTL+ in hun pakket hebben kan men dus gratis de race bekijken.
Uiteraard wel met af en toe een reclame er tussendoor en in het Duits, maar voor de taal kan men altijd nog op een apart apparaat (bijv. telefoon) naar Grand Prix Radio luisteren.
In elk geval leuk voor mensen die geen Viaplay of andere wijze hebben om F1 te kijken.
Er zullen nog meer races door RTL+ worden uitgezonden, op dit moment is niet bekend welke allemaal maar op dit moment weten we dat in elk geval de F1 van België en die van Nederland ook worden uitgezonden en dus gratis te bekijken zijn.
Als alternatief zou men middels een VPN gebruik kunnen maken van bijv.:
RTBF Auvio (België) met Frans commentaar.
Servus TV / ORF (Oostenrijk) met Duits commentaar.

