Fire Stick

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Op de slaapkamer hangt een tv aan de muur.
Weinig tot geen ruimte dus voor een mediaplayer.
Nou zat ik op ebay te zoeken en daar kom ik een Amazon Fire Stick tegen, complete geinstalleerd met Kodi e.d.
http://www.ebay.nl/itm/ULITMATE-Amazon-Fire-Stick-with-Kodi-16-1-FULLY-LOADED-HD-SPORTS-MOVIES-ADULT-/201840590675?hash=item2efea2ff53:g:Be4AAOSwcUBYRfq~
Deze is lekker compact en kan dus achterin de tv aan de muur.
Wat ik mij afvraag, heeft iemand ervaring hiermee?
Draait hij op Android?
En kan ik er dan apps zoals iptv bijzetten?
 
Ik heb geen ervaring met zo een Stick maar wat ik er overgelezen heb is dat
b.v. Kodi er op kan draaien. IPTV app zou dus zomaar kunnen.

Minpuntjes, mindere processor en nauwelijks geheugenruimte, geen extra
opslag mogelijkheid zoals een SD-kaart.

Heb je ruimte achter je TV om een Android box plat tegen de muur te hangen?
Ik heb zelf een Nexsmart D32 Androidbox die is maar 11 mm hoog.
 
Simpel antwoord: Binnenkort BBQ-time, dus na het eten van een lekker stukkie vlees laai ik iets in jouwe Daf, en heb je weer iets te doen....


Maar ik mag aannemen dat er geen 'aquariam" tegen jou muur hangt, want zo'n dingeske als jij wilt kan aan de achterkant van de tv geplakt worden. ;) 
 
Ok, ik heb geduld en een ouwe "Daf"  :cool:
 
Op het Kodi.tv forum staat een sticky over firestick er schijnt een boel mogelijk te zijn. Heb me er nog niet verdiept. Ben nu me boxjes aan het upgrade met een waanzinnige snelle uitvoering.
Je moet hem eigenlijk zelf ff testen.........

http://www.creativetvbox.nl/index.php/installeren
 
@nummer10
Ben je de boxjes aan het Flashen?
 
Idd. Zet overal Creativetvbox op. Werkt lekker en alles zit erin gebakken.
 
Begrijp  ik het nou goed of fout.
Creativetvbox is toch een schil om kodi en hoef je je box toch daarvoor niet te flashen.